Trzecia edycja konkursu Best Brands Poland. Rozdane zostaną "Oscary Marketingu"

Już niedługo odbędzie się trzecia edycja konkursu Best Brands Poland, która wyłoni najbardziej lubiane wśród konsumentów firmy. "Oscary marketingu" zostaną wręczone w 40 kategoriach, obejmujących m.in. najpopularniejszą markę wśród polskich klientów.

Według informacji przedstawionych przez organizatorów plebiscytu - firmy Group One i GfK -  w tym roku o statuetki będzie ubiegać się 400 marek nie tylko z Polski, ale i ze świata. O tym, kto dostanie nagrody, dowiemy się natomiast 6 czerwca 2024 r., kiedy to odbędzie się uroczysta gala w Zamku Ujazdowskim w Warszawie. 

Imprezę poprowadzi Krzysztof Ibisz, natomiast kategoriami, w których będą wręczane nagrody są chociażby Best Polish Brand Award, ale także znane z poprzednich edycji konkursu Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Sustainability Brand i Best Life Changing Technology Brand, a także dwie nowe: Beauty & Self-care Brand oraz Best Momentum Brand. Wśród nominowanych marek do poszczególnych kategorii znaleźli się m.in. Toyota, Coca-Cola, InPost, Apple czy Lubella. 

Reklama

Jak wskazują organizatorzy, o zwycięzcach zdecydowało 8 tys. respondentów, którzy głosowali w 40 kategoriach. Tegoroczna edycja będzie trzecią z rzędu. Wyniki natomiast będą bazowały na badaniach GfK oraz wywiadach z konsumentami.  Na tej podstawie wyłonieni zostaną laureaci, czyli najsilniejsze marki na polskim rynku, w 6 kategoriach, które związane są ściśle z  globalnymi trendami oraz nastrojami konsumenckimi.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »