TVN miał 61,4 mln zł wpływów Polsat 52,3 mln zł

W dniach 5 - 11 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł 18,7 proc., co oznacza ok. 61,4 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 15,9 proc., czyli wpływami rzędu 52,3 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

W dniach 5 - 11 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł 18,7 proc., co oznacza ok. 61,4 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 15,9 proc., czyli wpływami rzędu 52,3 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,1 mln zł, czyli niemal 11,3-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 25,2 mln zł, co daje ok. 7,7-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 9,1 mln zł. Oznacza to, że miał on blisko 2,8 proc. udziału.Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 328,6 mln zł wobec 360,7 mln zł tydzień wcześniej.

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »