Reklama

TVN widzi szansę w cyfryzacji, nie planuje nowych kanałów

Władze TVN wyraziły zadowolenie z wyników za 2011 rok, ale równocześnie określiły go jednym z najtrudniejszych w historii spółki.

Zgodnie z informacją prasową, Grupa TVN przekroczyła zakładane na zeszły rok cele. Co prawda o 7 proc. spadły dochody z reklam, jednak równocześnie zwiększyła się liczba abonentów oraz przychody z opłat za kanały tematyczne. Pod koniec 2011 platforma cyfrowa n osiągnęła około 930 tys. abonentów.

Reklama

Zgodnie z informacjami przekazanymi przez szefa spółki, Piotra Waltera, TVN w bieżącym roku nie wprowadzi do swojej oferty żadnych nowych kanałów. Wysiłki grupy będą skupione na rozwijaniu obecnej oferty, tak aby utrzymać wysoki poziom oglądalności. W tym celu środki mają być inwestowane w nowe formaty, które pozwolą walczyć z konkurencją.

Prezes wiąże także duże nadzieje z przejściem wyłącznie na naziemne nadawanie cyfrowe w 2013 roku. Dzięki cyfryzacji, zasięg głównego kanału TVN zwiększy się z 90 proc. kraju do całej Polski. Widzowie będą mogli także oglądać TVN 7, do tej pory dostępne jedynie za pośrednictwem kabla lub satelity - więcej widzów oznaczać będzie zdaniem Piotra Waltera większe wpływy z reklam.

Dowiedz się więcej na temat: media | telewizja | TVN SA

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »