Udział Polsatu w oglądalności wynosił 14,95 proc., TVN 13,43 proc.

W dniach od 30 stycznia do 5 lutego udział Polsatu w oglądalności wyniósł 14,95 wobec 14,96 proc. tydzień wcześniej. W przypadku TVN udział w oglądalności wyniósł13,43 proc. utrzymując się na tym samym poziomie co przed tygodniem - poinformowały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane firmy Nielsen Audience Measurement.

W poniższej tabeli prezentujemy tygodniowe udziały w oglądalności dziesięciu najpopularniejszych stacji telewizyjnych w dniach 30.01-05.02.

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | telewizja | TVN SA | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »