W tygodniu zakończonym 01.01 Polsat miał 39,1 mln zł wpływów z reklam, TVN 33,7 mln zł

W dniach 26 grudnia - 1 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 23,1 proc., co oznacza ok. 39,1 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 20 proc., czyli wpływami rzędu 33,7 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 16,4 mln zł, czyli ponad 9,7-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 11,9 mln zł, co daje blisko 7,1-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się TV4, której przychody reklamowe wyniosły ok. 4,1 mln zł. Oznacza to, że miała ona ponad 2,4 proc. udziału.

Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 169,2 mln zł wobec 245,6 mln zł tydzień wcześniej.

Reklama

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+.

Pobierz: program do rozliczeń PIT

PAP
Dowiedz się więcej na temat: tydzień | wpływy | 1 stycznia | reklamy | Polsat | TVN SA | TVP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »