W tygodniu zakończonym 26.06 Polsat miał 66,7 mln zł wpływów z reklam, TVN 57,9 mln zł
W dniach 20-26 czerwca br. największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniósł on 19,27 proc., co daje 66,7 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 16,72 proc., czyli wpływami na poziomie 57,9 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 35,6 mln zł, czyli ponad 10-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły 27,5 mln zł, co daje niemal 8-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 13,4 mln zł. Oznacza to, że miała ona niemal 3,9 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 346,14 mln zł.