Reklama

Wielcy gracze biją się o nasz rynek telewizyjny

Wielcy gracze analizują wejście na polski rynek wideo na żądanie. Ma on gigantyczne perspektywy wzrostu - informuje "Puls Biznesu".

Wideo na żądanie staje się coraz bardziej popularne, a platformom je udostępniającym lawinowo przybywa użytkowników. Ten rynek staje się na tyle atrakcyjny, że zastanawiają się nad wejściem na niego poważni międzynarodowi gracze.

Reklama

Pojawiły się pogłoski, że szerzej chce u nas zaistnieć kultowy iTunes, który szuka lokalnego kontentu. Kilka spotkań odbyli przedstawiciele BSkyB, należącego do koncernu australijskiego magnata medialnego Ruperta Murdocha.

- Polska jest jednym z największych rynków telewizyjnych w Europie i pojawienie się kolejnych kluczowych graczy na rynku VoD jest tylko kwestią czasu - mówi Aleksander Kutela, szef HBO w Polsce.

Audytel szacuje, że rynek VoD oferowanego przez operatorów był wart 200 mln zł w ubiegłym roku i wzrośnie sześciokrotnie w najbliższych pięciu latach. Klienci internetowego "wideo na żądanie" zapłacili za filmy 50 mln zł w ubiegłym roku.

Dowiedz się więcej na temat: gracz | polski rynek | iTunes Store | video | telewizja

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »