Reklama

Wielka polska wojna na kabanosy

Rozgorzała zacięta walka reklamowa o polski rynek kabanosów, a jest o co walczyć. Na kabanosy wydajemy 650 mln zł rocznie - informuje "Rzeczpospolita".

Na początku kwietnia z telewizyjnymi spotami reklamowymi wystartowali ich czołowi producenci - spółka Tarczyński i Zakłady Mięsne Henryk Kania. Obie firmy starają się zdobyć jak największe udziały w rynku wędlin, aby zmniejszyć dystans do największych: Animeksu oraz grupy Sokołów.

Wg danych GUS, kupujemy coraz chętniej drogie wędliny. Np. w 2012 r. przeciętna osoba w gospodarstwie domowym zjadła 7,9 kg wędlin wysokogatunkowych. W 2000 r. było to nie więcej niż 5,3 kg.

Kliknij i pobierz darmowy program PIT 2013

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »