Wpływy reklamowe: Polsat zarobił w lutym 195 mln zł
W lutym br., podobnie jak w styczniu, najwięcej na reklamach zarobiły stacje: Polsat, TVN oraz Jedynka.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w minionym miesiącu największe zyski z reklam spośród kanałów telewizyjnych odnotował Polsat. Stacja zarobiła 195,3 mln zł - o 7,6 proc. więcej niż w lutym 2011 r.
Za nim w zestawieniu przychodów reklamowych znalazł się TVN, któremu reklamodawcy zapewnili 186,7 mln zł (więcej o 23,8 proc.).
Kolejne lokaty należały do telewizji publicznej, której kanały TVP1 i TVP2 zarobiły odpowiednio 120,4 mln zł (spadek o 18,0 proc.) i 80,3 mln zł (mniej o 14,9 proc.).
Pierwszą piątkę stacji, które w lutym br. odnotowały największe wpływy z reklam zamknęła stacja AXN która zarobiła 31,1 mln zł, więcej o 12,9 proc. w porównaniu z lutym 2011 roku.
Raport opracowano na podstawie danych cennikowych, bez indywidualnie negocjowanych rabatów.