Wyślij CV - Ktoś czeka

Agencja Ciszewski PR rozpoczęła działania związane z projektem kampanii na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych pod hasłem "Wyślij CV - Ktoś czeka". Kampania adresowana jest do pracodawców, osób niepełnosprawnych, decydentów i społeczności lokalnych.

Agencja Ciszewski PR rozpoczęła działania związane z projektem kampanii na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych pod hasłem "Wyślij CV - Ktoś czeka". Kampania adresowana jest do pracodawców, osób niepełnosprawnych, decydentów i społeczności lokalnych.

Celem projektu jest wzrost zatrudnienia osób niepełnosprawnych o znacznym i umiarkowanym stopniu niepełnosprawności na otwartym rynku pracy. W kampanii chodzi przede wszystkim o zmianę postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych oraz kreowanie pozytywnego wizerunku i aktywizację osób niepełnosprawnych. W ramach ogólnopolskiej akcji Wyślij CV - Ktoś czeka odbędą się konferencje i seminaria o charakterze otwartym dla około 200 osób każda. Kulminacyjnym punktem wszystkich spotkań będzie pokaz mody przygotowany przez zespół młodych i uznanych w świecie artystycznym projektantów, stylistów, fryzjerów, wizażystów i choreografów. W rolę modeli wcielą się tancerze współpracujący z osobami niepełnosprawnymi.

Reklama

Pokaz mody poprzedzą wykłady i seminaria oraz spotkania wprowadzające w świat niepełnosprawnych, mające uświadomić ich uczestnikom realne możliwości integracji. Spotkanie odbywać się będą pod hasłem: Niepełnosprawni - czego się obawiamy, a co tak naprawdę możemy zyskać.

W każdym z 16 spotkań w stolicach województw uczestniczyć będzie około 200 osób (w całej Polsce 3200 osób), z których znaczną część stanowić będą przedstawiciele środowiska niepełnosprawnych. Przełamywaniu barier w ramach kampanii ma służyć będzie m.in. współprowadzenie wykładów i zajęć seminaryjnych przez osobę sprawną i niepełnosprawną. Wykładowcami i prowadzącymi seminaria tematyczne będą specjaliści m.in. z Akademii Rozwoju Filantropii, Forum Odpowiedzialnego Bizness, United Way Polska, Polskiej Organizacji Pracodawców Osób Niepełnosprawnych czy PricewaterhouseCoopers.

Wezmą w nich udział przedstawiciele lokalnych władz, samorządów, pracodawców i mediów informuje Elżbieta Korczyńska-Jordan znana dziennikarka radiowa, zajmująca się na co dzień problemami osób niepełnosprawnych, która podjęła się roli koordynatora merytorycznego projektu.

Jesteśmy pewni, że dzięki zaangażowaniu w kampanię samorządów, władz lokalnych oraz przedsiębiorców uda nam się wpłynąć na wzrost zatrudnienia osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy. Przygotowana przez nas kampania zyskała uznanie Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) i będzie finansowana przez ten fundusz - powiedziała Magdalena Nurkiewicz prezes Agencji Ciszewski Public Relations. Nadzór nad kampanią sprawuje Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON), który administruje funduszami społecznymi Unii Europejskiej w Polsce.

Dyrektorem projektu, jest Sebastian Hejnowski od kilku lat związany z Ciszewski Public Relations. Kompleksowo za organizację spotkań, ich przebieg i zabezpieczenie logistyczne odpowiada Jacek Frentzel. Obecnie spotykamy się z partnerami, którzy będą współpracować z nami podczas realizacji całej kampanii. Są to m.in. specjaliści od oświetlenia, nagłośnienia czy transportu, ale także wizażyści, projektanci mody, styliści. Zwróciliśmy się również o patronat do mediów ogólnopolskich i lokalnych, wśród których kampania spotkała się z zainteresowaniem - mówi Jacek Frentzel.

Pierwsza konferencja-seminarium połączona z warsztatami odbędzie się 12 maja w Kielcach. Kolejne zaplanowane są 2 czerwca w Krakowie, 9 czerwca w Rzeszowie, 7 lipca w Gorzowie Wielkopolskim, 14 lipca w Toruniu, 28 lipca w Katowicach, 4 sierpnia w Szczecinie, 25 sierpnia w Poznaniu, 8 września we Wrocławiu, 15 września w Olsztynie, 22 września w Białymstoku, 29 września w Łodzi, 6 października w Opolu, 13 października w Gdańsku, 20 października w Warszawie i 27 października w Lublinie.

Szczegółowe wiadomości o całej kampanii, jej celach i znajdą się na budowanej obecnie stronie internetowej agencji Ciszewski, która będzie czynna pod koniec marca. Będą tam szczegółowe informacje o terminie i miejscu poszczególnych seminariów, tematach wykładów i zajęć warsztatowych, wykładowcach, patronach instytucjonalnych i patronatach medialnych, a także organizatorach wraz z wszystkimi współpracującymi przy projekcie osobami, instytucjami i firmami. Na stronie internetowej znajdzie się również formularz zgłoszeniowy.

Baza informacyjna będzie systematycznie uzupełniana po każdej konferencji o informacje z danego spotkania z materiałem zdjęciowym. Na stronie znajdą się również skany publikacji prasowych z poszczególnych regionów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kampania | Michał Czekaj
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »