Zapomnij o Starbucks Coffee

Starbucks Corp., amerykańska firma mająca największą na świecie sieć kawiarni, zmieniła logo.

Zniknął z niego napis "Starbucks Coffee", co oznacza wyjście poza asortyment kawowy. Biało-zielona syrena z dwoma ogonami pozostała...

Część ekspertów z branży skrytykowała odcięcie się od kawy na 40-lecie istnienie przedsiębiorstwa. Starbucks planuje teraz poszerzenie gamy produktów o lody, piwo i wino (na razie w kawiarniach w USA).

Nowe logo będzie wprowadzane stopniowo - w marcu na serwetkach, a dopiero potem na kubkach.

Spółka z Seattle w trzech kwartałach 2010 r. podwoiła zarobek osiągnięty w analogicznym okresie 2009 r. Starbucks jest notowany na New York Stock Exchange od 1992 r. i od tego czasu słowa "Starbucks Coffee" zawsze były w logo. Akcje w 2009 r. podrożały o 39 procent.

Reklama

Starbucks działa w 54 krajach. Ma ponad 16 tys. kawiarni, zatrudnia ok. 130 tys. ludzi. W kwietniu 2009 roku Starbucks pojawił się w Polsce i działa w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie.

Krzysztof Mrówka

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: niezapomniany | zapomnienie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »