Lodówki LG InstaView przekroczyły milion sprzedaży na całym świecie i podbijają polskie kuchnie
Innowacyjne modele LG InstaView Door-in-Door™ zostały docenione przez Klientów z całego świata i okazały się hitem sprzedaży, a liczba sprzedanych modeli przekroczyła już milion sztuk. Każdego dnia, w około 150 krajach na 6 kontynentach, sprzedawanych jest średnio ponad 700 sztuk. Lodówki LG InstaView podbiły także kuchnie Polaków i stały się najczęściej wybieranymi modelami w Polsce w kategorii Side-By-Side w segmencie premium [1].
LG InstaView Door-in-Door zostały zaprojektowane z myślą o osobach, które cenią stylowe wyposażenie kuchni, jak i jej funkcjonalność. Ze względu na elegancki design oraz praktyczne funkcje, lodówka została nagrodzona w najważniejszych konkursach wzornictwa przemysłowego na świecie, takich jak Red Dot Design Award oraz iF design Award, a także wyróżniona w Polsce, w konkursie Dobry Wzór 2018.
Sprzedaż przekraczająca milion sztuk stanowi potwierdzenie, że LG potrafi projektować zróżnicowane produkty najwyższej jakości, dzięki którym zajmuje czołowe pozycje w wielu kategoriach AGD. Współczesne urządzenia AGD są równie bogato wyposażone w technologie, jak i komputery czy smartfony, a nasi klienci mają wobec nich wysokie oczekiwania. Nasza zaawansowana technologia oraz podejście ukierunkowane na potrzeby użytkowników zostały pozytywnie odebrane przez konsumentów, dzięki czemu InstaView zalicza się do najszybciej sprzedających się lodówek w całej historii tych urządzeń - powiedział Dan Song, prezes działu Home Appliance & Air Solution Company w firmie LG Electronics.
Chcąc zaspokoić rosnący na całym świecie popyt na lodówki InstaView, firma LG wprowadziła to wygodne rozwiązanie do większej liczby urządzeń, w tym lodówek Multidoor oraz Side-by-Side. Ponadto, cieszący się popularnością panel InstaView jest też stosowany w innych urządzeniach LG, takich jak chłodziarka do wina LG SIGNATURE i lodówki wyposażone w technologię ThinQ™.
Nazwa LG InstaView pochodzi od panelu w drzwiach urządzenia, który w odpowiedzi na dwa stuknięcia przekształca się w przezroczyste okno. Dzięki temu, bez otwierania drzwi można zobaczyć produkty spożywcze znajdujące się we wnętrzu lodówki, ograniczając tym samym utratę zimnego powietrza. Oprócz panelu InstaView, lodówka jest wyposażona w system Door-in-Door™, który zapewnia łatwy dostęp do ulubionych napojów i przekąsek bez konieczności otwierania głównej komory chłodziarki, a tym samym zmniejszając straty zimnego powietrza nawet do 41 procent [2].
Nieustanne dążenie firmy LG do podwyższania użyteczności lodówek poprzez różnego rodzaju innowacje zaowocowało powstaniem wielu technologii zapewniających lepsze warunki przechowywania żywności oraz ułatwiających przyrządzanie posiłków i napojów. Na przykład, funkcja Smart Care+ wykorzystuje sztuczną inteligencję LG ThinQ™, aby dłużej utrzymywać świeżość żywności, zmniejszyć zużycie energii oraz dostosowywać pracę lodówki do zachowania użytkowników. Analizując dane zbierane przez kilka tygodni, inteligentne urządzenie może rozpoznawać zwyczaje użytkowników i np. obniżać temperaturę w czasie poprzedzającym częste otwieranie drzwi, tak aby lepiej utrzymywać docelową temperaturę.
Funkcja Smart Care+ wykorzystuje te same dane, aby zmniejszyć zużycie energii włączając tryb energooszczędny w okresach, gdy drzwi lodówki są rzadko otwierane. LG stworzyło również innowacyjną technologię wytwarzania lodu Craft Ice™. Dzięki niej gospodarze mogą zadziwić gości serwując koktajle z kulistymi bryłkami lodu, charakterystycznymi do picia z whisky, tak jak robią to profesjonalni barmani.
[1] Na podstawie badań w 1. kwartale 2020 wśród lodówek Side-by-Side powyżej 6000 zł.
[2] Na podstawie ilościowego porównania wymiany powietrza wewnątrz lodówki, spowodowanej otwarciem drzwi Door-in-Door™ oraz głównych drzwi lodówki przez 10 sekund. Testy zostały przeprowadzone przez Intertek dla modeli SX5534WB, GR-S632GLRC oraz LFX31945ST/02 zgodnie z metodami pomiaru opracowanymi przez LG. Wyniki mogą różnić się w zależności od modelu oraz czasu otwarcia drzwi.