InPost - alternatywne usługi pocztowe dla biznesu

InPost - REWOLUCJA W USŁUGACH POCZTOWYCH

InPost to alternatywa dla Polaków w zakresie usług pocztowych. Dynamiczny rozwój spółki świadczy o jej ogromnym potencjale wzrostu, ale także niesłabnącym zainteresowaniu klientów usługami największego konkurenta monopolisty.

InPost jest największym niezależnym operatorem pocztowym o zasięgu ogólnopolskim. Firma świadczy usługi pocztowe na skalę ogólnokrajową w obszarze przesyłek o masie powyżej 50 g. Kieruje swoją ofertę zarówno do klientów masowych (korporacyjnych), jak i indywidualnych.

Reklama

InPost dysponuje własnym zapleczem techniczno-logistycznym umożliwiającym prowadzenie działalności o ogólnopolskim zasięgu. Obecnie spółka posiada swoje przedstawicielstwa w 153 miastach Polski.

W swojej codziennej działalności InPost realizuje filozofię biznesową opartą o trzy filary: szybciej, pewniej, taniej. InPost, jako prężna i dynamicznie rozwijająca się firma - podejmuje działania zmierzające do zwiększania swojej konkurencyjności na rynku pocztowym. Dlatego też propozycją firmy są zupełnie nowe, kompleksowe usługi pocztowe.

OFERTA InPost

- List zwykły - termin deklarowany: 3 dni od daty nadania

- List polecony ekspresowy - termin deklarowany: 2 dni od daty nadania (gdy został nadany do 15.00)

- List polecony ekspresowy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - termin deklarowany: 2 dni  (gdy został nadany do 15.00) + 2 dni na zwrotne potwierdzenie odbioru

- Paczka - termin deklarowany: 2 dni od daty nadania (gdy została nadana do 15.00)

- Pełna obsługa korespondencji codziennej (kopertowanie, adresowanie, nadawanie, odbiór korespondencji).

Ponadto InPost oferuje szeroki zakres usług dodatkowych:

USŁUGI DODATKOWE

- kontrola adresów i przekazywanie zmienionych danych adresatów

- przesyłanie zwrotne nie doręczonej przesyłki

- pełna informacja zwrotna do nadawcy dotycząca realizacji zlecenia

- stworzenie bazy danych z nieskutecznymi adresami

- na każdym etapie wykonywania zlecenia - śledzenie przesyłek przez system GPS

Przewagą spółki są niższe ceny przesyłek, szybkie terminy realizacji zleceń oraz wysoka jakość usług. Dodatkowo - InPost świadczy szeroko zakrojone usługi dla Klientów biznesowych, co tym samym odróżnia spółkę od operatora narodowego.

USŁUGA SPECJALNA DLA FIRM

W lutym 2007 InPost wprowadził specjalną usługę dla firm, polegającą na kompleksowym obrocie dokumentami pomiędzy instytucjami i osobami fizycznymi. Założeniem nowej usługi jest sprawne i szybkie przekazywania umów oraz wszelkich firmowych dokumentów. Praktycznym ułatwieniem wprowadzonym przez InPost jest możliwość zawarcia umowy bez konieczności wychodzenia z siedziby firmy bądź domu, dlatego też nowa usługa cieszy się największym uznaniem wśród banków, firm ubezpieczeniowych, czy przedsiębiorców zawierających umowy z kontrahentami w całej Polsce.

Zaletą usługi specjalnej dla firm jest to, że:

- kurier InPost odbiera z siedziby firmy, bądź innego wskazanego przez firmę miejsca, dokumenty wymagające autoryzacji,

- doręcza je wskazanemu podmiotowi lub osobie fizycznej, która w swojej siedzibie lub w miejscu zamieszkania w obecności Kuriera podpisuje doręczony dokument.

Zgodnie ze standardami usług świadczonych przez InPost - kurier zobowiązany jest podczas wizyty do weryfikacji danych osobowych adresata na bazie okazanego dokumentu tożsamości. Dokumenty zostają przekazane nadawcy w ciągu 72 godzin.

DEBIUT NA GPW

Największym sukcesem 2007 roku był debiut Integer.pl - do której należy InPost - na GPW. Spółka zadebiutowała na warszawskim parkiecie 30 października 2007 roku ceną 14,60 zł za akcję (o 8,15% wyższą od ceny emisyjnej). Oferta publiczna zakończyła się nadsubskrypcją: 83,71% dla osób uczestniczących w book buildingu i 91,86% dla pozostałych osób. Wartość oferty wyniosła ponad 20,93 mln zł.

Środki pozyskane z emisji akcji Integer.pl przeznaczy na inwestycje w infrastrukturę dystrybucyjną i sprzętową w całej Polsce oraz rozpoczęcie działalności na ukraińskim rynku przesyłek bezadresowych. Planujemy także otwarcie dwóch nowych sortowni oraz własnego call center.

PLANY ROZWOJOWE

Niewątpliwym sukcesem InPost są 2 mln dostarczanych przesyłek miesięcznie - po roku funkcjonowania spółki na rynku i skuteczna rywalizacji z narodowym monopolistą.

Cele strategiczno-rozwojowe InPost zakładają wprowadzanie 5 nowych usług rocznie. Docelowo - w 2008 roku - spółka będzie dysponować paletą 15 produktów z branży pocztowej, rozpocznie także świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych i wprowadzi obsługę przesyłek międzynarodowych. Wśród nowych usług znajdą się także: paczka za pobraniem czy usługi ukierunkowane na e-handel.

Latem InPost rozszerzył swoją działalność o świadczenie usług finansowo-ubezpieczeniowych w ramach spółki InPost Finanse, stanowiącej dopełnienie prowadzonej dotychczas działalności pocztowej.

Spółki z Grupy Integer.pl, w tym InPost, dążą do stałego podnoszenia efektywności i konkurencyjności. Chcą być najlepszym partnerem dla swoich klientów, zarówno korporacyjnych, jak i indywidualnych, oferując im kompleksowe i profesjonalne usługi kolportażu druków adresowych i bezadresowych, usługi pocztowe oraz finansowo-ubezpieczeniowe oraz rozwiązania, które pomagają w realizacji celów biznesowych.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »