Oko na kampanie społeczne

Cityboard Media to firma reklamy zewnętrznej, która od lat angażuje się społecznie, biorąc udział w kampaniach zwracających uwagę na ważne i niejednokrotnie trudne tematy. W ramach programu "Oko na społeczeństwo", będącego jednym z filarów strategii odpowiedzialnego biznesu, prowadzi działania mające na celu udzielanie realnego wsparcia najbardziej potrzebującym osobom i instytucjom.

Cityboard Media to firma reklamy zewnętrznej, która od lat angażuje się społecznie, biorąc udział w  kampaniach zwracających uwagę na ważne i niejednokrotnie trudne tematy. W ramach programu "Oko na społeczeństwo", będącego jednym z filarów strategii odpowiedzialnego biznesu, prowadzi działania mające na celu udzielanie realnego wsparcia najbardziej potrzebującym osobom i instytucjom.

Podaruj 1%

Udostępniając swoje nośniki, firma Cityboard Media wspomagała jak dotąd cztery hospicja dziecięce: Warszawskie, Podkarpackie, Pomorskie i Małopolskie. Najdłużej, bo od 2004 roku trwa współpraca z Warszawskim Hospicjum dla Dzieci. W tym czasie zrealizowano wspólnie 11 akcji niosących pomoc najmłodszym. Miały one na celu poinformowanie jak największej liczby osób o tym, że można pomóc potrzebującym dzieciom przekazując 1% podatku na rzecz Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci. W 2008 roku w wyniku tej kampanii udało się zebrać aż 5 333 315 zł - ponad dwa razy więcej niż w roku poprzednim. Ten wynik zaskoczył wszystkich. Stał się dowodem nie tylko na to, że udało się zwrócić uwagę na problem nieuleczalnie chorych dzieci, którym należy pomóc, ale także, że są wśród nas ludzie o wielkich sercach, dla których ten gest dobrej woli okazał się wykonalny.

Reklama

- Bez udziału mediów nie można by zrealizować kampanii społecznej. Innymi słowy organizacje społeczne, które istnieją dzięki hojności osób prywatnych oraz firm i instytucji, zostałyby pozbawione możliwości pozyskiwania środków na swoją statutową działalność.

Outdoor jest wyjątkowo skutecznym medium jeśli chodzi o kampanie społeczne. Trafia prosto do ludzi na ulicy. Współpraca z Cityboard Media jest bardzo sprawna i efektywna oraz przebiega w przyjaznej atmosferze. Trwa ona od wielu lat i mam nadzieję, że nadal będzie się rozwijała - mówi Marta Kwaśniewska z Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci.

W domu dzieci mniej się boją

Na początku 2009 r. w Warszawie, Trójmieście i Rzeszowie na prawie 200 nośnikach Cityboard Media pojawiło się hasło przewodnie kolejnej akcji: "W domu dzieci mniej się boją". Kampania promowała działania hospicjów: warszawskiego, pomorskiego oraz podkarpackiego. Tymczasem dla Małopolskiego Hospicjum dla Dzieci Cityboard Media zrealizowała kampanię z hasłem "Podaruj czas...". Plakaty umieszczono na niemal 50 ekranach w Krakowie i Tarnowie.

- Od momentu rozpoczęcia kampanii ilość wejść na naszą stronę internetową zwiększyła się o blisko 300% i dochodzi dziennie do 400-500! Podobnie w przypadku zgłoszeń do wolontariatu, których otrzymuję więcej niż wcześniej. W pytaniu o źródło informacji o Małopolskim Hospicjum dla Dzieci często wskazywane są zewnętrzne nośniki reklamowe - mówi Wojciech Glac, Koordynator Wolontariatu w Małopolskim Hospicjum dla Dzieci. - Reklama outdoorowa pozwala nam dotrzeć z informacjami do dużej grupy odbiorców. Chcemy, aby ludzie przestali postrzegać hospicjum jako miejsce, gdzie się umiera. Maluchy bardziej niż litości potrzebują zabawy, uśmiechu i wizyt Shreka - dodaje.

Święta cieszą tylko w rodzinie

Cityboard Media udostępnia bezpłatnie swoje nośniki także w ramach współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce. Również w tym przypadku celem przewodnim jest pomoc najbardziej potrzebującym. W grudniu 2008 roku przeprowadzono kampanię pod hasłem: "Święta cieszą tylko w rodzinie". Do jej promocji wykorzystano 90 nośników zlokalizowanych w 9 największych miastach Polski. W ten sposób chciano dotrzeć do możliwie najliczniejszej grupy potencjalnych darczyńców, którzy mogliby pomóc zapewnić opiekę dzieciom opuszczonym i osieroconym nie tylko w święta, ale także przez cały rok. Zachęcano do wnoszenia nawet symbolicznych opłat, bo dla takich dzieciaków liczy się każdy grosz.

W nachodzącym roku Cityboard Media będzie kontynuować współpracę z organizacjami pożytku publicznego dla propagowania idei wsparcia ich działalności.

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »