Reklama w stylu eko? Z Cityboard Media to możliwe!

Cityboard Media - lider rynku reklamy zewnętrznej w Polsce - tradycyjnie jest prekursorem innowacyjnych rozwiązań i wyznacza branży wciąż nowe standardy, pozostawiając daleko w tyle tych, którzy uważają, że "dobrze jest jak jest". Posiadający najwyższe kwalifikacje zespół ekspertów Cityboard Media wciąż pracuje nad rozwiązaniami wybiegającymi w przyszłość, wprowadzając coraz to nowe rozwiązania odpowiadające na zielony trend, który staje się obowiązkiem dla wszystkich - także dla branży reklamy zewnętrznej.

Cityboard Media rozumie wymagania nowych czasów i stara się im sprostać wprowadzając na rynek reklamy zewnętrznej coraz to nowe proekologiczne innowacje. Zainicjowany przez firmę w 2008 roku program "Oko na eko" - poświęcony społecznej odpowiedzialności biznesu - to szereg działań, których głównym celem jest ochrona zasobów naturalnych i minimalizacja negatywnych skutków prowadzonej działalności. Niewątpliwie, jest się czym pochwalić, ale po kolei...

Krok po kroku

Cityboard Media rozpoczęła realizację programu Oko na eko w 2008r.: wyposażyła całą swoją sieć nośników typu superbacklight w energooszczędne diody LED. Ich zaletą jest 10-krotnie dłuższa żywotność w porównaniu z tradycyjnie używanymi w nośnikach reklamowych świetlówkami, ale również znacznie mniejsze zapotrzebowanie na energię elektryczną. Efekty? - zmniejszenie poboru energii koniecznej do oświetlenia nośników w porze nocnej i wieczorem, gdy w okresie jesienno-zimowym dzień jest krótszy oraz - mniejsza ilość odpadów. Na wprowadzeniu oświetlenia diodowego do superbacklightów zyskała bez wątpienia jakość ekspozycji: nowoczesne źródło światła gwarantuje równomierne i bardziej intensywne oświetlenie. Oto jak - z pomocą zaawansowanych technologii - można wytyczać nowe standardy, nie pozwalając sobie na jakiekolwiek kompromisy w najistotniejszej kwestii jakości.

Reklama

2010r.: w ofercie Cityboard Media pojawia się przyjazne środowisku, w pełni przetwarzalne podłoże do druku - ekoplakatTM. Firma zdecydowała się zastosować na szeroką skalę materiał znany wprawdzie w innych branżach, ale nie wykorzystywany do tej pory tak odważnie do produkcji plakatów reklamowych. W krótkim czasie zyskał on uznanie klientów Cityboard Media. Nic dziwnego: zapewnia on nieporównanie lepszą jakość kolorów plakatu niż tradycyjnie używane podłoże papierowe. W przeciwieństwie do papieru jest odporny na działanie czynników atmosferycznych, co sprawia, że reklama na ekoplakacieTM wygląda doskonale przez cały czas, nie szkodzą jej słońce, wiatr, opady śniegu ani ulewne deszcze. Dodatkowy atut to możliwość przewieszania ekoplakatuTM, a więc przedłużania żywotności kampanii, zaskakiwania konsumenta bez konieczności produkcji dodatkowych materiałów. I wreszcie: drugie życie - po zakończeniu ekspozycji ekoplakatTM przetwarza się na regranulat, z którego wyrabia się wiele przedmiotów, nie ma tu więc mowy o zalegających w środowisku zbędnych odpadach.

Po tych innowacjach przyszedł czas na następną propozycję w stylu eko: nośnik ecolightTM, który właśnie trafił do oferty Cityboard Media.

Technologiczna - i ekologiczna rewolucja

EcolightTM to pierwszy na polskim rynku wysoko wydajny elektroniczny billboard outdoorowy. Reklamy emitowane są tu na ekranie o powierzchni 9m2 w formie statycznych, cyfrowych obrazów. To gwarantuje doskonałą czytelność przekazu reklamowego, niezależnie od warunków zewnętrznych.

Reklama na ecolightTM wyświetlana jest przy wykorzystaniu technologii cyfrowej, produkcja plakatów staje się więc zbędna. W ten sposób znika wiele problemów związanych z realizacją tradycyjnej kampanii, takich jak: użycie surowców koniecznych do produkcji materiału reklamowego, emisji szkodliwych substancji w trakcie procesów produkcyjnych, jak też utylizacji plakatów po zakończonej kampanii. Nie używa się tu wody i kleju tradycyjnie związanych z plakatowaniem, nie ma konieczności dojazdu ekipy serwisowej do zmiany grafik, które zmieniane są zdalnie. To ogranicza z kolei ilość spalin.

EcolightTM wyposażony został w specjalne czujniki, które dostosowują natężenie oświetlenia do warunków zewnętrznych. Ekran wyłączony jest z eksploatacji w czasie najmniejszego natężenia ruchu ulicznego, czyli w godzinach 23:00 - 6:00. To wszystko ogranicza pobór prądu koniecznego do emisji reklam.

Miejska estetyka - i bezpieczeństwo

Najnowszy nośnik Cityboard Media z uwagi na swój rozmiar (wspomniana już powierzchnia ekranu 9m2) doskonale wpisuje się w miejski krajobraz i odpowiada na wprowadzane w różnych miastach ograniczenia co do wielkości nośników reklamowych w strefach położonych w centrach miast. Zastosowana tu technika zmiany materiałów ekspozycyjnych pozwala na prezentację wielu reklamodawców na jednym nośniku. W przyszłości może to ograniczyć konieczność stawiania nowych urządzeń reklamowych, by zaspokoić wciąż rosnący popyt na reklamę zewnętrzną.

Dzięki statycznym obrazom reklam zmienianym w spokojnej 10-sekundowej sekwencji oraz czujnikom natężenia światła, ecolightTM dba o bezpieczeństwo na drodze: jego priorytetem jest bezpieczeństwo ruchu drogowego - sprzyja mu z pewnością ograniczenie bodźców mogących rozpraszać kierowców.

Wprowadzając na rynek nośnik reklamowy ecolightTM Cityboard Media po raz kolejny udowadnia, że połączenie nowoczesnej technologii z ekologią jest jak najbardziej możliwe.

Proekologiczne rozwiązania są przyszłością reklamy zewnętrznej w Polsce.

Ta przyszłość zaczyna się już dziś - dzięki takim właśnie rozwiązaniom, jakie wdraża Cityboard Media.

Więcej na temat ecolight na stronie www.ecolight.cityboard.eu

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »