Nordea Benefit dla klientów indywidualnych
Nordea Bank Polska wprowadził do oferty program lojalnościowy dla klientów indywidualnych i ich rodzin - Nordea Benefit. Przystąpienie do programu daje możliwość skorzystania z atrakcyjnych cen produktów i usług bankowych.
W ramach programu Nordea Benefit można otrzymać status: Klienta Brązowego, Srebrnego lub Złotego. Status zależy od zakresu współpracy klienta z bankiem, m.in. od liczby produktów, z których korzysta oraz od wysokości środków zgromadzonych w ramach określonych produktów.
Każdy, kto uzyska status Klienta Srebrnego lub Złotego, zyskuje niższe opłaty i prowizje za korzystanie z wybranych produktów i usług bankowych, wyższe oprocentowanie rachunku Nordea Progres, niższe oprocentowanie kredytu w rachunku.
Aby stać się uczestnikiem programu, wystarczy podpisać wniosek o przystąpienie do programu w oddziale banku lub za pośrednictwem kanału elektronicznego. Do programu można przystąpić indywidualnie lub z członkami najbliższej rodziny, korzystającymi z produktów i usług banku Nordea.
Bank Nordea przygotował też specjalną ofertę dla klientów w wieku 18-26 lat - pakiet "Na starcie". W ramach tego pakietu klient korzysta z większości przywilejów zarezerwowanych dla Klienta Złotego. Dodatkową korzyścią dla młodych klientów jest brak opłat za prowadzenie rachunku z dostępem do internetu oraz niskie opłaty za przelewy i elektroniczne zlecenia stałe. Chętni do przystąpienia do programu w ramach pakietu "Na starcie" nie muszą spełniać kryteriów innych niż wiekowe.