PRAGMAFA (PRF): Efektywność onlinowych kanałów sprzedaży Grupy Pragma Faktoring - raport 59
Raport bieżący nr 59/2018
Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Fintechowe aplikacje LeaseLink i PragmaGO umożliwiają przeprowadzenie online w kilkanaście minut całego procesu obsługi Klienta (od wstępnej oferty, poprzez scoring i nadanie Klientowi ratingu, przedstawienie oferty, jej akceptację przez Klienta aż po finalizację transakcji), zapewniają też obsługę posprzedażową. Ilość zainicjowanych w tych aplikacjach przez Klientów procesów nabywania usług Grupy odzwierciedla efektywność onlinowego kanału sprzedaży i jest istotna z punktu widzenia zwiększania skali działalności Emitenta bez znaczącego wzrostu kosztów działalności.
Klienci pozyskani przez Grupę poprzez aplikacje onlinowe LeaseLink i PragmaGO*
II Q 2016- 97
III Q 2016- 265
IV Q 2016- 621
I Q 2017- 810
II Q 2017- 1.236
III Q 2017- 1.821
IV Q 2017- 5.106
I Q 2018- 6.516
II Q 2018- 8.166
Lipiec 2018- 2.662
Sierpień 2018- 2.759
*Klienci, którzy po zapoznaniu się online z ofertą LeaseLink/PragmaGO dokonali rejestracji w aplikacjach i uzyskali decyzję ratingową. Emitent ocenia efektywność sprzedaży przez onlinowe aplikacje PragmaGO i LeaseLink bardzo wysoko i spodziewa się dalszego dynamicznego wzrostu liczby pozyskiwanych tym kanałem Klientów i transakcji. Zgodnie z opublikowaną Strategią fintechowe segmenty działalności Emitenta, jako szybko skalowalne, będą bazą do rozszerzenia działalności Emitenta na rynki zagraniczne.
Podstawa prawna – art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 (MAR).
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2018-09-06 | Tomasz Boduszek | Prezes Zarządu | |||
2018-09-06 | Jerzy Sagan | Prokurent | |||