Ronson w I poł. 2011 r. sprzedał netto 215 lokali, w II kwartale 83 lokale

Ronson Development w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku sprzedał z uwzględnieniem rezygnacji 215 lokali, w porównaniu do 158 mieszkań w analogicznym okresie roku poprzedniego - podała spółka w czwartkowym komunikacie. W samym II kwartale nabywców znalazły 83 lokale oferowane przez dewelopera.

Ronson Development w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku sprzedał z uwzględnieniem rezygnacji 215 lokali, w porównaniu do 158 mieszkań w analogicznym okresie roku poprzedniego - podała spółka w czwartkowym komunikacie. W samym II kwartale nabywców znalazły 83 lokale oferowane przez dewelopera.

- Wynik osiągnięty w pierwszej połowie roku oraz szybko rosnąca z roku na rok dynamika sprzedaży napawają optymizmem przed kolejnymi kwartałami i przybliżają nas do realizacji celu postawionego na rok 2011, który zakłada sprzedaż ponad 500 lokali - powiedział, cytowany w komunikacie, Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Ronson Development.

W komunikacie podano, że w I połowie 2011 r. najwięcej, bo 115 mieszkań, sprzedano w drugim etapie ursynowskiej inwestycji Gemini II w Warszawie. W przypadku pozostałych stołecznych projektów - Sakura i Verdis - nabywców znalazło odpowiednio 27 i 20 lokali. Po 12 mieszkań sprzedano w Imaginarium III położonym na warszawskich Bielanach i poznańskim Galileo.

Reklama

- Oczekujemy, że w drugiej połowie roku wraz z postępem prac rosnąć będzie zainteresowanie takimi projektami jak Sakura, czy Naturalis, a dodatkowo wynik sprzedaży poprawią projekty, których wprowadzenie do sprzedaży planowane jest na kolejne miesiące - dodał Gutowski.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: lokale | Netto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »