Siedem polskich hoteli wśród najlepszych na świecie

Na podstawie prawie miliona opinii internautów, portal HolidayCheck wybrał najlepsze hotele na świecie, przyznając już po raz 12. nagrody HolidayCheck Award 2017. Pośród nagrodzonych jest aż 7 z Polski. W tym roku zostały dodatkowo docenione te obiekty, które najwyższe opinie otrzymują już od 5 lat.

Pobierz darmowy program do rozliczeń PIT 2016

Nagroda HolidayCheck Award jest przyznawana od 12 lat najwyżej i najchętniej ocenianym hotelom na całym świecie. Na podstawie blisko miliona opinii oddanych przez swoich międzynarodowych użytkowników, serwis wybrał 695 hoteli z 35 krajów. To jedna z najbardziej pożądanych w branży turystycznej nagród, gdyż decydują o niej sami klienci, a nie jury.

Laureaci z Polski

Spośród przeszło 660 tys. obiektów noclegowych z całego świata, aż 7 polskich hoteli zostało nagrodzonych tegorocznym tytułem HolidayCheck Award 2017. Są to: Hotel Artus w Karpaczu, OW Cztery Pory Roku w Dźwirzynie, Villa del Mar w Niechorzu, Hotel InterContinental w Warszawie, Uzdrowisko Grand Lubicz w Ustce, Hotel Hilton w Warszawie oraz Primavera w Jastrzębiej Górze. - Na uwagę zasługuje fakt, że opinie oddane na polskie obiekty pochodziły w dużym stopniu od klientów zagranicznych odwiedzających Polskę. Takie obcojęzyczne opinie stanowiły aż 42 proc. - mówi Peter Schwarzkopf, Prezes HolidayCheck Polska.

Reklama

Wyjątkowi wśród wyjątkowych

Hotele, które za sprawą swoich niesłabnąco dobrych opinii już po raz piąty z rzędu należały do zwycięzców zostały dodatkowo wyróżnione tytułem HolidayCheck Gold Award. Taką nagrodę otrzymały w sumie 33 hotele z całego świata. Do czołówki należą m.in. Aktivhotel Santa Lucia w Torbole we Włoszech, Hotel Alpin Spa Tuxerhof w Tux w Austrii, Hotel Emirates Palace w Abu Dhabi w ZEA, czy Hotel Ramada Khao Lak Resort w Tajlandii. Wśród hoteli utrzymujących wysokie standardy obsługi od kilku lat znalazło się aż 5 obiektów austriackich i po 3 włoskie, greckie, portugalskie, cypryjskie i bułgarskie. - Aż 3 hotele z Bułgarii, pośród 35 "Goldów" z całego świata, to duże zaskoczenie, gdyż baza hotelowa w tym kraju nie jest najlepiej postrzegana wśród turystów - informuje Peter Schwarzkopf z HolidayCheck.

Kryteria przyznawania nagrody

Hotel, aby mógł pretendować do nagrody, musiał spełnić określone kryteria. Brane były pod uwagę jedynie opinie dodane w okresie dwunastu miesięcy - od 1 grudnia 2015r. do 30 listopada 2016r. Obiekt musiał mieć co najmniej 50 opinii oddanych w badanym okresie i być rekomendowany przez co najmniej 90 proc. swoich gości. Kolejnym kryterium były oceny gości, tzw. słoneczka. Za ich pośrednictwem internauci oceniali poszczególne aspekty oferty hotelu, tj. pokój, położenie oraz okolicę, obsługę czy wyżywienie w danym miejscu. Potencjalni zwycięzcy musieli uzyskać średnią ocen na poziomie co najmniej 5 słoneczek; skala ocen: od 1 (bardzo źle) do 6 (bardzo dobrze).

Źródło: HolidayCheck

Dowiedz się więcej na temat: nieruchomości | wakacje | hotele
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »