Allegro ponownie liderem obsługi klienta - najnowsze badanie pokazuje kluczową rolę logistyki

Artykuł sponsorowany

Allegro ponownie liderem obsługi klienta - najnowsze badanie pokazuje kluczową rolę logistyki
Allegro ponownie liderem obsługi klienta - najnowsze badanie pokazuje kluczową rolę logistykisponsorowane
Jesteśmy ogromnie wdzięczni naszym klientom za zaufanie i tak wysokie oceny, jakie otrzymaliśmy w badaniach. To dla nas potwierdzenie, że konsekwentnie podążamy w dobrym kierunku, dbając o jakość obsługi i dostaw. Razem z naszymi partnerami w Allegro Delivery nieustannie pracujemy nad tym, by dostarczać jeszcze lepsze i niezawodne usługi logistyczne, które wpływają na komfort i satysfakcję kupujących
mówi Mirosława Kawala VP, Customer Experience w Allegro

Szybkość i wygoda dostawy kluczowym elementem doświadczeń zakupowych

Co może jeszcze poprawić doświadczenia zakupowe Polaków

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?