Lidl prowadzi program rekrutacji „Poleć pracownika”. Pokaźne premie za skuteczne polecenie

Po pomyślnych testach dyskonter wprowadził w całej firmie wewnętrzny program rekrutacji „Poleć pracownika”. Działa on już od końca 2019 r. Za polecenie nowego pracownika można otrzymać premię w wysokości nawet 1000 zł - informują waidomoscihandlowe.pl.

- Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania w obszarze rekrutacji, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego narzędzia. W przypadku zatrudnienia osoby, którą poleci pracownik, wysokość premii dla pracownika wynosi 1000 zł - jest wypłacana w dwóch transzach: 200 zł netto po pierwszym przepracowanym miesiącu i 800 zł netto po przepracowanych sześciu miesiącach - poinformowała portal wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.

Jak zaznaczyła rzeczniczka sieci, wysokość premii jest identyczna dla wszystkich polecanych stanowisk. Program jest, jej zdaniem skuteczny - od momentu wprowadzenia programu "Poleć pracownika" do firmy dołączają nowi pracownicy, w sklepach zlokalizowanych na terenie całego kraju.

Reklama

- Ze względu na wysoki poziom zadowolenia z pracy wśród naszych pracowników uważamy, że program "Poleć pracownika" jest bardzo przydatny w znalezieniu nowych pracowników. W końcu nasi pracownicy są też ambasadorami firmy i najlepiej potrafią opowiedzieć o swojej pracy i zachęcić do dołączenia do Lidl Polska. Pracowników naszej firmy zapraszamy także do udziału w spotach reklamowych o tematyce employer-brandingowej. Uważamy, że w najlepszy i najbardziej wiarygodny sposób potrafią opowiedzieć o naszej firmie - podsumowała Aleksandra Robaszkiewicz.

wiadomoscihandlowe.pl
Dowiedz się więcej na temat: handel Polska | Lidl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »