PZU (PZU): Ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia PZU SA oraz projekty uchwał - raport 7

Raport bieżący nr 7/2019

Podstawa Prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Zarząd spółki Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie ("PZU SA”, "Spółka”) działając na podstawie art. 399 § 1 w związku z art. 395 § 1 i art. 402(1) Kodeksu spółek handlowych oraz § 10 ust. 1 i 5 Statutu Spółki, zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU SA na dzień 24 maja 2019 roku, godz. 11.00, w siedzibie Spółki w Warszawie, przy al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa, z następującym szczegółowym porządkiem obrad:

Reklama

1. Otwarcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

2. Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania i zdolności Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia do podejmowania uchwał.

4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Rozpatrzenie Sprawozdania finansowego PZU SA za rok obrotowy zakończony dnia 31 grudnia 2018 roku.

6. Rozpatrzenie Skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej PZU SA zgodnego z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej za rok obrotowy zakończony dnia 31 grudnia 2018 roku.

7. Rozpatrzenie Sprawozdania Zarządu z działalności Grupy Kapitałowej PZU i PZU SA za rok 2018 oraz Sprawozdania dotyczącego danych niefinansowych Grupy Kapitałowej PZU i PZU SA za rok 2018.

8. Rozpatrzenie Sprawozdania Rady Nadzorczej PZU SA z oceny Sprawozdania finansowego PZU SA za rok zakończony 31 grudnia 2018 roku, Skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej PZU SA za rok zakończony 31 grudnia 2018 roku, Sprawozdania Zarządu z działalności Grupy Kapitałowej PZU i PZU SA za 2018 rok oraz wniosku Zarządu w sprawie podziału zysku netto PZU SA za rok zakończony 31 grudnia 2018 roku. 9. Rozpatrzenie Sprawozdania Rady Nadzorczej PZU SA z działalności Rady Nadzorczej PZU SA jako organu Spółki w 2018 roku.

10. Rozpatrzenie Sprawozdania Zarządu PZU SA o wydatkach reprezentacyjnych, a także wydatkach na usługi prawne, marketingowe, usługi w zakresie stosunków międzyludzkich (public relations) i komunikacji społecznej oraz usługi doradztwa związanego z zarządzaniem za rok 2018.

11. Zatwierdzenie Sprawozdania finansowego PZU SA za rok obrotowy zakończony dnia 31 grudnia 2018 roku.

12. Zatwierdzenie Skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej PZU SA zgodnego z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej za rok obrotowy zakończony dnia 31 grudnia 2018 roku.

13. Zatwierdzenie Sprawozdania Zarządu z działalności Grupy Kapitałowej PZU i PZU SA za rok 2018 oraz Sprawozdania dotyczącego danych niefinansowych Grupy Kapitałowej PZU i PZU SA za rok 2018.

14. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku netto PZU SA za rok obrotowy zakończony dnia 31 grudnia 2018 roku.

15. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu PZU SA z wykonania przez nich obowiązków w 2018 roku.

16. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej PZU SA z wykonania przez nich obowiązków w 2018 roku.

17. Podjęcie uchwał w sprawie powołania członków Rady Nadzorczej PZU SA nowej kadencji.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Statutu PZU SA.

19. Podjęcie uchwały w sprawie zgody na nabywanie papierów wartościowych emitowanych, gwarantowanych lub poręczanych przez Skarb Państwa Rzeczypospolitej Polskiej.

20. Zamknięcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

W załączeniu Zarząd Spółki przekazuje ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia PZU SA o treści zgodnej z art. 402(2) Kodeksu spółek handlowych oraz projekty uchwał, które mają być przedmiotem obrad.

Podstawa prawna: § 19 ust. 1 pkt 1 i 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-04-25Marcin GóralDyrektor Biura Compliance - Pełnomocnik Zarządu ds. realizacji giełdowych obowiązków informacyjnychMarcin Góral

Załączniki

Archiwum.zip
Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »