Firmy pomagają w walce z COVID-19

T‑Mobile zapewnia studentom bezpłatny dostęp do platform e-learningowych

​Od 1 kwietnia korzystanie z platform e-learningowych szkół wyższych nie będzie zużywało pakietów danych klientów T‑Mobile.

Zgodnie z decyzją T‑Mobile korzystanie z platform e-learningowych, należących do ponad 30 uczelni wyższych w Polsce, zostało objęte opcją "zero rating", co oznacza, że korzystanie z tych platform nie zużywa pakietu danych użytkownika. Kolejne uczelnie zostaną objęte tym rozwiązaniem wkrótce.

- W obecnych okolicznościach, gdy kontynuowanie nauki możliwie jest wyłącznie w sposób zdalny, mogliśmy zareagować tylko w jeden sposób. Zniesienie opłaty za dane przesłane podczas korzystania z platform e-learningowych uczelni gwarantuje studentom i doktorantom komfort korzystania i równy dostęp do wiedzy - powiedział Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.

Reklama

- Jednocześnie pragnę zapewnić, że podobne rozwiązanie jesteśmy w stanie zaproponować również na innych poziomach systemu edukacji.

T‑Mobile zdecydował o wprowadzeniu rozwiązania w najprostszej i najbardziej przyjaznej klientowi formie. Klienci nie muszą nic uruchamiać, zgłaszać, ani potwierdzać faktu bycia studentami, doktorantami lub pracownikami uczelni. Mechanizm został automatycznie włączony dla wszystkich.

Kilka dni wcześniej T‑Mobile wprowadził "zero-rating" dla uruchomionej przez Ministerstwo Cyfryzacji aplikacji "Kwarantanna domowa". Dodatkowo klienci indywidualni T‑Mobile mogą co weekend odbierać darmowe pakiety gigabajtów danych poprzez aplikację Mój T‑Mobile. Z podobnych propozycji mogą skorzystać również klienci Heyah, ofert MIX, a także klienci biznesowi, korzystający z  taryf z pakietami danych.

Dowiedz się więcej na temat: T-Mobile
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »