Forum Ekonomiczne 2021

Przekaz medialny - zainteresować odbiorcę i sponsora

"Media to biznes czy misja?" - to nazwa panelu, jaki odbędzie się podczas XXX Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Jego uczestnicy zastanowią się jak powinien wyglądać przekaz medialny aby zainteresował swoimi treściami odbiorców i nie zniechęcił partnerów biznesowych.

Od osób odpowiedzialnych za kształtowanie przekazu medialnego wymaga się niezależności, wysokich standardów etycznych oraz dobrego warsztatu. Dzięki poświęceniu dziennikarzy opinia publiczna zyskuje dostęp do informacji, które mają wpływ na funkcjonowanie społeczeństwa. Niestety, zdarza się i to nierzadko, że kształt przekazu nie podoba się partnerom biznesowym, od których zależą wydatki firmy. Nie można bowiem zapominać o potrzebie zysku, który jest determinowany nie tylko przez umiejętność zainteresowania odbiorców swoimi treściami, ale też przez sponsorów. 

Reklama

W jaki sposób pogodzić ze sobą oba te cele: biznesowy i misję do spełnienia? Co można kupić na rynku medialnym i kto może sobie na to pozwolić? Refleksjami między innymi na te tematy podzielą się w Karpaczu: Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA; Paweł Kossek, Dyrektor Biura Reklamy Internetowej Polska Press Grupa, Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska i Zoltan Varga, prezes Central Mediacsoport. 


INTERIA.PL/Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: forum ekonomiczne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »