10 urodziny aplikacji PeoPay. Za co doceniają ją klienci?

10 lat obecności PeoPay na rynku. Ponad 2,7 mln aktywnych użytkowników. Szeroki zakres usług i innowacyjne rozwiązania. Wygoda i bezpieczeństwo. Wysokie oceny klientów i liczne branżowe nagrody. Mimo że aplikacja Banku Pekao S.A. przez dekadę zmieniła oblicze bankowości mobilnej w Polsce, nieustannie się rozwija i odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby.

- Dążymy do tego, aby być jednym z najszybciej rozwijających się, nowoczesnych banków. Podążając i kreując trendy w bankowaniu chcemy pozyskiwać nowych klientów, dla których poza użytecznością kluczowy jest User Experience. Jakość w tych obszarach i możliwość personalizacji w największym stopniu przekładają się na zadowolenie klientów - tłumaczy Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych w Banku Pekao S.A.

Wszystko zaczęło się w 1998 r.

Początki bankowości mobilnej w Polsce sięgają 1998 r. Już wówczas Bank Pekao S.A. nie tyle silnie zaznaczał swoją obecność, co kreował nowe trendy, wprowadzając pierwsze konta dostępne przez internet.

Reklama

Kolejne etapy, o których należy wspomnieć, to umożliwienie klientom korzystania z bankowości na smartfonach (2010 r.), udostępnienie aplikacji PeoPay (2013 r.) oraz wprowadzenie mobilnych płatności zbliżeniowych HCE (2014 r.). Natomiast w 2017 r. doszło do połączenia PeoPay z innymi usługami bankowymi, czego efektem była jedna kompleksowa aplikacja mobilna.

Statystyki i prestiżowe nagrody

Do wyobraźni zawsze najsilniej przemawiają liczby. Przyjrzyjmy się więc twardym danym. Aplikacja Banku Pekao S.A. PeoPay to obecnie ponad 2,7 mln aktywnych użytkowników, 148 tys. logowań co godzinę, ok. 382 mln wykonanych przelewów o łącznej wartości 264 mld złotych oraz średnio 1,4 mln różnych transakcji - począwszy od telefonicznych płatności, poprzez przelewy, a kończąc na zakupach internetowych.

Ze statystykami idą w parze liczne branżowe nagrody i wyróżnienia. W organizowanym przez firmę Moje Bankowanie rankingu "Instytucja Roku 2023" aplikacja PeoPay została nagrodzona w kategoriach "Najlepsza aplikacja mobilna", "Najlepsza bankowość internetowa" i "Najlepszy zdalny proces otwarcia konta". Drugie miejsce zajęła natomiast w rankingu aplikacji bankowych w Polsce. Wspomnieć warto także o badaniu Deloitte Digital Banking Maturity 2022, gdzie PeoPay uplasowała się w TOP15 badanych banków.

Użytkownik w centrum uwagi

Uznanie ekspertów to jedno. Ważniejsze wydaje się zadowolenie użytkowników. Ci z kolei od lat doceniają wygodę użytkowania, liczne opcje personalizacji oraz intuicyjne rozwiązania, ale przede wszystkim - bezpieczeństwo. Świadczą o tym wysokie noty i pochlebne opinie, wystawianie w sklepach mobilnych.

Aplikacja Banku Pekao S.A. PeoPay już dziś oferuje szeroki zakres usług: użytkownicy mogą korzystać z płatności mobilnych oraz usług bankowych, płacić za zakupy internetowe czy wygodnie zarządzać swoim kontem. Twórcy PeoPay nie spoczywają jednak na laurach i zapewniają, że w przyszłości aplikacja będzie konsekwentnie rozwijana i udoskonalana. - Robimy to już 10 lat i wciąż mamy wiele pomysłów na dalszy rozwój - dodaje Bartosz Zborowski.

 

Artykuł sponsorowany

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »