Dziecko w świecie bankowości: nowe funkcje w aplikacji mobilnej dla najmłodszych

Bank Pekao wychodzi naprzeciw najmłodszym klientom, którzy posiadają aplikację PeoPay KIDS. Jej użytkownicy mogą już korzystać z kolejnych atrakcyjnych rozwiązań – BLIK i powiadomień push na telefon.

Prezentacja partnera

W skład Pakietu PeoPay KIDS wchodzi Konto Przekorzystne z kartą, rachunek oszczędnościowy Mój Skarb i aplikacja PeoPay KIDS, która powstała z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 13 lat. Jej celem jest stopniowe wprowadzanie dziecka w świat finansów. W ten sposób najmłodsi już od wczesnych lat życia oswajają się z nowoczesnymi bankowymi usługami.

Płacenie kartą i wypłacanie pieniędzy z bankomatu, nauka korzystania z bankowości mobilnej, budowanie świadomości, że warto oszczędzać i regularnie odkładać choćby niewielkie kwoty - to tylko kilka z licznych korzyści zapoznawania się z usługami finansowymi, które z pewnością zaowocują w przyszłości. Edukacja finansowa to jedno. Drugą kwestią jest wygoda rodziców. Nie musimy bowiem wypłacać środków z bankomatu, by przekazać dziecku kieszonkowe - zlecenie przelewu na konto malucha pozostaje dużo wygodniejszym rozwiązaniem.

Reklama

Nowe funkcje w aplikacji mobilnej Banku Pekao dla najmłodszych

W Banku Pekao dzieci od 6 do 13 lat mogą już korzystać z rozwiązań, które dotychczas nie były dla nich dostępne. Chodzi o użycie BLIK: płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych, wypłaty gotówki z bankomatów. Najmłodsi zyskują także możliwość wysyłania i otrzymywania przelewów na telefon BLIK, a także oznaczanie odbiorców przelewów BLIK w kontaktach ikoną BLIK.

Rodzic może aktywować dziecku nowe funkcje w Panelu rodzica. Domyślny limit dla transakcji z użyciem kodów BLIK wynosi 20 zł. W dowolnym momencie można go zmniejszyć lub zwiększyć (do 500 zł). Limit ten nie dotyczy jednak przelewów na telefon BLIK. W tym przypadku transakcję zawsze autoryzuje rodzic, a dziecko za pomocą aplikacji PeoPay KIDS wysyła jedynie prośbę.

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku korzystania z płatności BLIK w internecie. Przed wykonaniem płatności dziecko musi wysłać prośbę o zgodę na wykonanie jednorazowej transakcji do rodzica, którą ten może następnie zaakceptować bądź odrzucić. Zgoda na transakcję jest ważna przez 48 godzin. Co więcej, rodzic każdorazowo otrzyma powiadomienie push o dokonaniu transakcji oraz dostęp do historii rachunku dziecka, gdzie znajdzie wszystkie szczegóły.

Należy podkreślić, że to właśnie rodzic decyduje, do których funkcji dziecko ma dostęp w aplikacji PeoPay KIDS. W każdej chwili może zrobić zmianę w Panelu rodzica w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay. Początkowo wszystkie nowe funkcje BLIK są wyłączone i niewidoczne w aplikacji dziecka.

Kolejna nowość to powiadomienia push w aplikacji PeoPay KIDS. Dzięki nim dziecko zyskuje szybki dostęp do informacji o najważniejszych wydarzeniach w aplikacji, czyli na przykład włączeniu nowych funkcji przez rodzica czy otrzymaniu kieszonkowego.

Aplikacja PeoPay KIDS przyjazna najmłodszym

W PeoPay KIDS dzieci mogą liczyć na pomoc wirtualnych trenerów, którzy podpowiadają jak korzystać z aplikacji i przekazują maluchowi cenne finansowe porady. Aplikacja jest przystępna i intuicyjna w obsłudze, a język, którym się posługuje, dopasowany został specjalnie do preferencji dzieci. Całość została stworzona w taki sposób, by była maksymalnie przyjazna najmłodszym użytkownikom.

Promocja 200 zł kieszonkowego na start

Od 1 marca w Banku Pekao można skorzystać ze specjalnej promocji "Rodzice polecają Konto Przekorzystne dzieciom - edycja XIX". Do zyskania jest nawet 200 zł. Pierwsze 100 zł trafia na konto dziecka za otwarcie Konta Przekorzystnego i Mojego Skarbu oraz zapisanie dziecka do promocji. Kolejne 100 zł zostanie przelane, jeśli w dniu 15 kwietnia na Koncie Przekorzystnym lub Koncie Mój Skarb znajdzie się kwota powyżej 50 zł.

Prezentacja partnera

 

.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »