Wejdź na wyższy poziom dobroczynności z Altroo
Polski start-up PlumResearch stworzył Altroo - pierwszą charytatywną przeglądarkę, która przekierowuje strumień zysków z kieszeni anonimowych korporacji na cele charytatywne.
Choć w dzisiejszych czasach niezwykle łatwo jest pomagać, wielu ludzi zadaje sobie pytanie, czy ich niewielkie wpłaty faktycznie mają jakąś wartość? Dużo łatwiej jest uznać, że prawdziwe znaczenie mają tylko gesty ludzi w rodzaju Melindy i Billa Gatesów, MacKenzie Scott, czy ostatnia decyzja Yvon Chouinarda, założyciela Patagonii.
Zgodnie z doniesieniami raportu Giving USA 2022: The Annual Report on Philanthropy for the Year 2021, wpłaty od indywidualnych darczyńców stanowią zdecydowaną większość funduszy przeznaczanych na NGO w Stanach Zjednoczonych. W 2021 roku było to 326.87 miliardów dolarów, co stanowiło blisko 70% wszystkich wpłat.
Skoro największy wpływ na wspieranie celów charytatywnych mają indywidualni ludzie, warto ich wesprzeć i zaoferować narzędzie, które pozwoli im jeszcze bardziej poczuć swoją sprawczość.
Takim narzędziem jest Altroo - darmowa przeglądarka zbudowana na silniku Chromium. Jest szybka, przyjazna i wydajna. Jednak najważniejszą cechą Altroo jest to, że używając jej, zbiera się fundusze na wybrany cel charytatywny.
Altroo stworzył polski startup PlumResearch, który jest liderem na rynku analizy danych dotyczących oglądalności i dostarcza informacje w ponad 70 krajach na całym świecie. Z raportów PlumResearch korzystają studia filmowe, agencje talentów czy platformy streamingowe. Co więcej, lata doświadczeń w pracy z danymi pozwoliły PlumResearch na diagnozę sytuacji związanej z pozyskiwaniem danych, a także dały perspektywę na świadomość użytkowników w zakresie bezpieczeństwa i realnej wartości ich danych.
Każda aktywność online: wyszukiwanie, przeglądanie, oglądanie, czytanie lub klikanie ma wartość dla biznesu. Od branży reklamowej i zakupów online po firmy, które starają się dopasować nowe produkty do potrzeb użytkowników. Można zadać sobie pytanie, skoro aktywności online są tak cenne, dlaczego zwykły użytkownik na nich nie zarabia? - odpowiedź jest prosta: ponieważ zarabia ktoś inny.
"Twoje dane stanowią realną wartość. Twoje dane są walutą. I choć ta wiedza jest dość powszechna, użytkownicy wciąż nie są do końca pewni, co z nią zrobić - mówi Łukasz Jeziorski, założyciel Altroo i PlumResearch. - Wierzę, że istnieje lepsza, bardziej świadoma z perspektywy użytkownika, droga do pozyskiwania danych i badania zachowań. Dlatego stworzyliśmy Altroo - uczciwą przeglądarkę".
Altroo pozwala przekierować przepływ pieniędzy z anonimowych firm na cele charytatywne. Użytkownicy zwyczajnym, codziennym korzystaniem z internetu mogą mieć wpływ na rzeczy, które mają dla nich prawdziwe znaczenie.
W przypadku, gdy użytkownicy zgadzają się udostępnić swoją aktywność online, 80% przychodów trafia na wybrany przez nich cel charytatywny. Jeśli nie chcą dzielić się danymi, otrzymują darmową i szybką przeglądarkę zbudowaną na silniku Chromium, oferującą funkcjonalności znane i lubiane z innych, popularnych przeglądarek.
Altroo już działa i, jak mówi Marcin Majzner, Business Product Owner Altroo. "Wokół przeglądarki powstała aktywna społeczność. Ludzie ze sobą rozmawiają, dzielą się uwagami i jest sporo miejsca na humor. Nie tworzymy produktu komercyjnego, tworzymy społeczność, nowy sposób myślenia o dobroczynności - i ludzie to czują, chcą być tego częścią".
W tym momencie wszystko, czego Altroo potrzebuje to użytkownicy.
Wejdź na wyższy poziom dobroczynności i pobierz Altroo!
Źródło informacji: PlumResearch S.A.