"Wiedźmin" i jego następcy - Polska potęgą gamingu?

Wojciech Szeląg

Wojciech Szeląg

Gaming to rozrywka prawie połowy mieszkańców Ziemi
Gaming to rozrywka prawie połowy mieszkańców Ziemi123RF/PICSEL
Gaming – miliardy klientów i miliardy dolarówINTERIA.TVINTERIA.PL
  • W gry komputerowe gra ponad 3,2 mld ludzi, wartość rynku sięga 200 mld USD (wzrost o 2,1 proc. r/r)
  • W 2025 r. grać będzie 3,5 mld osób, a rynek wzrośnie do 225 mld. USD
  • Gra ponad połowa mieszkańców Japonii, Wielkiej Brytanii, Korei Płd., Meksyku i Szwecji
  • Polskie gry są popularne i cenione na całym świecie
  • Rośnie udział gier kupowanych w internecie (w Polsce ponad 83 proc.)

Pandemia? W to mi graj!

Grają i płacą

Polska producentem gier o globalnej popularności

(Prawie) koniec gier pudełkowych

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?