Reklama

Trendy w motoryzacji a sprzedaż samochodów w Polsce

W drugiej połowie tego roku w Warszawie zostaną wręczone Best Brand Awards. Będzie to polski debiut nagród nazywanych „Oscarami marketingu”. Wyróżnienia dla najlepszych marek przyznawane są w kilku kategoriach, które co roku definiowane są na nowo, biorąc pod uwagę nieustannie zmieniające się trendy konsumenckie i sytuację rynkową. Dobrym przykładem branży, w której można zauważyć dużą dynamikę zmian, jest branża motoryzacyjna. – Pandemia znacznie przyspieszyła rozwój nowych, wirtualnych kanałów kontaktu z konsumentami na każdym etapie procesu zakupowego, zwłaszcza w kontekście pozyskiwania nowych klientów. Dodatkowym wyzwaniem w tym kontekście pozostaje kwestia dostępności samochodów, uzależniona od sytuacji globalnej i bezpośrednio wpływająca na działania na rynku krajowym – mówi Michał Dziok, Head of Digital, Mediaplus.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »