Roszady w Polskim Radiu - nowy dyrektor agencji

- Mariusz Borkowski został p.o. dyrektora Informacyjnej Agencji Radiowej - poinformował rzecznik Polskiego Radia Radosław Kazimierski. W środę zarząd spółki odwołał szefową IAR Monikę Kaniewską, a jej obowiązki powierzył wicedyrektorce agencji Annie Bogusz.

Jak poinformował Kazimierski, Bogusz pozostaje na stanowisku wicedyrektora IAR. W środę rzecznik Polskiego Radia mówił, że nie wiadomo jeszcze, czy na nowego szefa agencji będzie ogłoszony konkurs, jak miało to miejsce w przypadku stanowisk dyrektorów Jedynki i Dwójki.

Mariusz Borkowski był wiceszefem IAR do 2007 r, kiedy otrzymał wypowiedzenie w ramach zwolnień grupowych w Polskim Radiu. W 2009 r. warszawski Sąd Rejonowy uznał, że jego zwolnienie stanowiło dyskryminację ze względu na wiek - jako osoba w wieku przedemerytalnym podlegał on szczególnej ochronie prawnej - i zdecydował o przywróceniu go na stanowisko. W październiku 2009 r. na stanowisku wiceszefa IAR Borkowskiego zastąpiła Bogusz; on został sekretarzem redakcji.

Reklama

W środę stanowisko szefowej IAR straciła Monika Kaniewska, która pełniła tę funkcję od czerwca 2010 r. Wcześniej, od marca 2010 r., obowiązki dyrektora agencji pełniła Bogusz, a przed nią stanowisko to zajmował Piotr Wawrzeński, który został wtedy prezesem Radia dla Ciebie.

Informacyjna Agencja Radiowa powstała w lecie 1992 roku. Od tamtego czasu funkcjonuje jako jednostka organizacyjna Polskiego Radia. IAR produkuje informacje radiowe z kraju i z zagranicy, z przeznaczeniem przede wszystkim dla radia publicznego.

Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Polskie Radio | roszady | radio | mariusz | IAR | Polska | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »