Pozycjonowanie stron - jak to zrobić mądrze?

Osoba, która wyszukuje daną frazę powinna znaleźć się na stronie, która dokładnie odnosi się do tego, czego szukała. Nie jest to korzyść jedynie dla użytkownika, ale przede wszystkim dla Ciebie, jako właściciela sklepu! Na tym właśnie polega pozycjonowanie SEO/SEM, aby ciągle zwiększała się ilość jakościowych użytkowników w Twoim sklepie. Jak tego dokonać? Najlepiej zlecić to zadanie profesjonalistom.

Zastanawiałeś się kiedyś, czemu Twój sklep po wpisaniu frazy "odzież damska" wyświetla się dopiero na trzecim lub czwartym miejscu w wyszukiwaniach? Może jest dopiero na czwartej stronie w wyszukiwarce Google? W każdym z tych przypadków trzeba to zmienić. Dzięki temu zwiększy się liczba klientów Twojego sklepu dajmy na to odzieżowego, a przy tym dochód. Jak tego dokonać? Pomogą w tym na przykład kampanie AdWords lub kampanie RTB - sprawdź kto może to zrobić! 

Czym grożą nieefektywne działania SEO na własną rękę? Wydaje Ci się pewnie, że to nic trudnego. Wbicie kilku fraz do Google AdWords, może kupno paru reklam na Facebooku i gotowe - Twój sklep online w końcu zacznie zarabiać prawdziwe krocie. Nic bardziej mylnego. Na własną rękę nie tylko nic nie wskórasz, ale do tego możesz całkowicie zablokować swój sklep w wyszukiwaniach! Najczęściej jest to brak zainteresowania Twoją witryną, czasem jednak zdarza się, że nieodpowiednie działania SEO prowadzą do blokady witryny przez Google, a wtedy nie pozostaje Ci nic innego jak zaczynać wszystko od nowa. Dlatego postaw na profesjonalistów, którzy doskonale wiedzą co robić i przede wszystkim nie narażą Twojego sklepu na blokadę.

Co wchodzi w skład zadań SEO? Komu zlecić pozycjonowanie? Najlepiej skorzystać z firmy, która pozycjonowaniem SEO/SEM zajmuje się od lat, ma doświadczenie i wysokie opinie klientów. Przykładem może być firma https://datamasters.pl. Co wchodzi w skład ich zadań? Na przykład kampanie wymienione już w pierwszym akapicie tego tekstu. Do tego również kampanie Programmatic, bardzo skutecznie zwiększające ilość jakościowych klientów w Twoim sklepie. Wszystko jednak zaczyna się od dogłębnej analizy i opracowania długoterminowej strategii działań SEO. Następnie firma zajmie się dobudowaniem stron i podstron, które będą przekierowywać na witrynę Twojego sklepu. Na tych stronach i Twojej witrynie eksperci dodadzą content, taki jak: opisy kategorii, produktów, stworzą bloga, czy tekst "o firmie". Zoptymalizują także kod, czy dodadzą AMP. Po tych wszystkich działaniach stale będą monitorować wzrosty na stronie, raportować o nich, a jeśli coś niepokojącego zacznie się dziać, zoptymalizują to! Wszystko będzie się działo bez Twojego udziału, ty będziesz tylko patrzył jak pozycjonowanie wpływa na wzrost liczby odwiedzin, następnie zakupów, a co za tym idzie dochodów generowanych przez sklep.

materiały promocyjne
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »