Reklama

Czym zagraniczne e-sklepy kuszą polskich klientów?

Polacy coraz częściej robią zakupy w zagranicznych sklepach internetowych. Kupujemy w nich przede wszystkim ubrania, elektronikę oraz biżuterię i zegarki. Największą popularnością cieszą się wśród nas e-sklepy chińskie, brytyjskie, amerykańskie i niemieckie. Co ważne, wzrasta także liczba polskich sprzedawców internetowych, którzy otwierają się na rynki zagraniczne.

- To, że Polacy, którzy kupują on-line, robią zakupy również w sklepach zagranicznych, jest motywowane głównie ceną, dostępnością i wyborem produktów. Bardzo dużą uwagę zwracamy też na takie rzeczy jak koszt dostawy do Polski i koszt zwrotu towaru na wypadek, gdyby coś było z nim nie tak. Ale najważniejsza jest dla nas kwestia zaufania. Chcemy mieć pewność, że firma dostarczy kupiony produkt, że będzie on taki, jaki zakładaliśmy, że nie będzie problemów z płatnością - mówi w wywiadzie dla serwisu infoWire.pl Matt Komorowski, dyrektor zarządzający PayPal CEE.

Reklama

Również klientów zagranicznych, którzy decydują się na zakupy w naszych sklepach on-line, przekonują głównie asortyment i cena oferowanych towarów.

Polski e-sprzedawca, żeby pozyskać konsumentów z zagranicy, powinien przede wszystkim wykazać, że jest godny zaufania, oraz umożliwić regulowanie płatności w łatwy i bezpieczny sposób. Ważne jest także, aby zadbać o własne bezpieczeństwo finansowe - sklep musi mieć pewność, że nie zostanie oszukany i za wysłany produkt otrzyma należną zapłatę.

Dowiedz się więcej na temat: handel | zakupy on-line

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »