DB 24 przygotowany do ekspansji
Nowa strategia rynkowa Deutsche Bank 24, w której uwzględniono także obecność banku na polskim rynku, opiera się na trzech podstawowych kierunkach rozwijania usług detalicznych.
Nowa strategia rynkowa Deutsche Bank 24, w której uwzględniono także obecność banku na polskim rynku, opiera się na trzech podstawowych kierunkach rozwijania usług detalicznych, związanych przede wszystkim ze sprzedażą produktów rynku kapitałowego prywatnym inwestorom. W ramach private
banking obsługiwani będą klienci potrzebujący indywidualnego traktowania na miarę ich rozbudowanej
struktury inwestycji, rozmieszczonych w różnych krajach. Dla inwestorów zainteresowanych rynkami
kapitałowymi przewidziany jest personal banking, zawierający kompletną ofertę indywidualnych
rozwiązań i propozycji. Natomiast usługi maklerskie on-line umożliwią zainteresowanym, podejmującym
samodzielnie decyzje inwestycyjne, dostęp do najlepszej jakości produktów inwestycyjnych. DB 24
zamierza osiągnąć pozycję lidera na europejskim rynku usług maklerskich on-line.
Wielokanałowy dostęp do usług finansowych obejmował będzie oddziały, call centers oraz sieć.
Eksperci DB 24 szacują, że usługami banku zainteresuje się 60 mln klientów w całej Europie. Jest to
bardzo atrakcyjna grupa docelowa, określana jako klienci "nowoczesnego środka". DB 24 zamierza -
zatrudniając 21 tys. pracowników i dysponując siecią ponad 2 tys. oddziałów - obsługiwać 10,5 mln
klientów przede wszystkim w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Belgii i Polsce. Bank
powołał specjalny zespół, który będzie koordynował prace związane z wejściem DB 24 na nowe rynki.