DB 24 przygotowany do ekspansji

Nowa strategia rynkowa Deutsche Bank 24, w której uwzględniono także obecność banku na polskim rynku, opiera się na trzech podstawowych kierunkach rozwijania usług detalicznych.

Nowa strategia rynkowa Deutsche Bank 24, w której uwzględniono także obecność banku na polskim rynku, opiera się na trzech podstawowych kierunkach rozwijania usług detalicznych.

Nowa strategia rynkowa Deutsche Bank 24, w której uwzględniono także obecność banku na polskim rynku, opiera się na trzech podstawowych kierunkach rozwijania usług detalicznych, związanych przede wszystkim ze sprzedażą produktów rynku kapitałowego prywatnym inwestorom. W ramach private

banking obsługiwani będą klienci potrzebujący indywidualnego traktowania na miarę ich rozbudowanej

struktury inwestycji, rozmieszczonych w różnych krajach. Dla inwestorów zainteresowanych rynkami

kapitałowymi przewidziany jest personal banking, zawierający kompletną ofertę indywidualnych

Reklama

rozwiązań i propozycji. Natomiast usługi maklerskie on-line umożliwią zainteresowanym, podejmującym

samodzielnie decyzje inwestycyjne, dostęp do najlepszej jakości produktów inwestycyjnych. DB 24

zamierza osiągnąć pozycję lidera na europejskim rynku usług maklerskich on-line.

Wielokanałowy dostęp do usług finansowych obejmował będzie oddziały, call centers oraz sieć.

Eksperci DB 24 szacują, że usługami banku zainteresuje się 60 mln klientów w całej Europie. Jest to

bardzo atrakcyjna grupa docelowa, określana jako klienci "nowoczesnego środka". DB 24 zamierza -

zatrudniając 21 tys. pracowników i dysponując siecią ponad 2 tys. oddziałów - obsługiwać 10,5 mln

klientów przede wszystkim w Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Belgii i Polsce. Bank

powołał specjalny zespół, który będzie koordynował prace związane z wejściem DB 24 na nowe rynki.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: bank | nowa strategia Grupy PZU | Deutsche Bank
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »