Link4 - ubezpieczenia direct już w Polsce

Od dzisiaj kierowcy mogą ubezpieczać swoje samochody bezpośrednio w Link4. Klienci Link4 zawierają ubezpieczenia przez telefon, dzwoniąc do telefonicznego Centrum Obsługi Klientów, w centrali firmy w Warszawie.

Od dzisiaj kierowcy mogą ubezpieczać swoje samochody bezpośrednio w Link4. Klienci Link4 zawierają ubezpieczenia przez telefon, dzwoniąc do telefonicznego Centrum Obsługi Klientów, w centrali firmy w Warszawie.

Link4 TU SA - pierwsza na rynku polskim firma, oferująca ubezpieczenia direct, rozpoczęła działalność.

Nowe polskie towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 wprowadziło na rynek ofertę komunikacyjnych ubezpieczeń direct dla klientów indywidualnych.

Od dzisiaj kierowcy mogą ubezpieczać swoje samochody bezpośrednio w Link4. Klienci Link4 zawierają ubezpieczenia przez telefon, dzwoniąc do telefonicznego Centrum Obsługi Klientów, w centrali firmy w Warszawie.

Link4 nie tworzy terenowych oddziałów sprzedaży, ani nie korzysta z pośrednictwa agentów. Gwarantuje to znaczną redukcję kosztów operacyjnych oraz cen polis ubezpieczeniowych, które w ofercie Link4 są tańsze średnio o 15% dla około 80% klientów.

Reklama

Ustalając wysokość składki, Link4 uwzględnia zniżki udzielone kierowcy przez poprzedniego ubezpieczyciela. Cena polis ubezpieczeniowych Link4 jest szczególnie atrakcyjna dla tych kierowców, którzy jeżdżą bezpiecznie.

"Link4 kieruje ubezpieczenia direct do wszystkich kierowców, którzy szanują swój czas i pieniądze oraz cenią sobie nowoczesność i wygodę. Jesteśmy przekonani, że ubezpieczenia direct, którym zaufało miliony mieszkańców Europy Zachodniej staną się korzystną alternatywą także dla Polaków" - powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes zarządu Link4.

Nowoczesna technologia telefonicznego Centrum Obsługi Klientów zapewnia szybki dostęp do usług Link4. System informatyczny Link4 umożliwia dokładne dopasowanie rodzaju polisy i jej ceny do potrzeb i charakterystyki klienta, a także zawiera specjalne mechanizmy zabezpieczające przed próbami oszustwa. Rejestrowanie wszystkich rozmów daje gwarancję bezpieczeństwa i wysokiej jakości usług. Oferta firmy jest dostępna dla klientów w całej Polsce 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Link4 oferuje odbiorcom indywidualnym ubezpieczenia komunikacyjne: OC i AC oraz jako ich uzupełnienie, pozostałe ubezpieczenia komunikacyjne; NNW, Zielona Karta i Assistance. Oferta ubezpieczeniowa jest prezentowana i uzgadniana z klientem w trakcie rozmowy telefonicznej. Po jej akceptacji, polisa ubezpieczeniowa wraz ze wszystkimi dokumentami ubezpieczeniowymi jest wysyłana do klienta pocztą. Za ubezpieczenie klient może zapłacić jednorazowo lub w ratach, w dogodny dla siebie sposób; kartą kredytową w trakcie trwania rozmowy telefonicznej lub gotówką przy odbiorze dokumentów od listonosza. Polisa staje się ważna po opłaceniu składki przez klienta.

Wszelkie zmiany w polisie, jak np. jej rozszerzenie, są dokonywane poprzez telefoniczny kontakt klienta z Centrum Obsługi Klientów.

W Link4 również szkody są zgłaszane telefonicznie. Natychmiast po otrzymaniu informacji o szkodzie, Link4 rozpoczyna proces jej likwidacji, dostosowując swoje procedury do potrzeb danego klienta.

Link4 jest wspólną inwestycją holenderskiej instytucji finansowej Global direct Insurance Investment BV, (GDII) oraz izraelskiej firmy direct Insurance Financial Investments Ltd, (DIFI). Akcjonariusze Link4 dotychczas zainwestowali 40 mln PLN w działalność ubezpieczeniową w Polsce.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ubezpieczony | telefon | link4 | Warszawa | samochody | kierowcy | ubezpieczenia | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »