Nowa strona internetowa Nordea Ubezpieczenia
Towarzystwo ubezpieczeń majątkowych Nordea Ubezpieczenia uruchomiło nowy serwis internetowy. Koncepcja witryny jest autorskim rozwinięciem linii graficznej obowiązującej w całej Grupie Nordea. Zmianie uległ wygląd, nawigacja oraz zawartość stron.
Przebudowa serwisu jest częścią zmiany wizerunku Nordea Ubezpieczenia - pozycjonowaniem Towarzystwa jako nowoczesnej instytucji finansowej. Nowy serwis opracowany i wykonany został we współpracy z sopocką Blue Media, jedną z nielicznych polskich spółek wyróżnionych przez renomowaną firmę konsultingową Deloitte & Touche w rankingu "Fast 50 2002".
- Internet jest jednym z filarów naszej komunikacji z rynkiem - stronę główną www.nordeaubezpieczenia.pl odwiedza w ciągu miesiąca kilka tysięcy użytkowników. Nowy projekt wykorzystuje ich uwagi oraz wewnętrzne badania jakościowe - mówi Michał Furmanek, dyrektor marketingu Nordea Ubezpieczenia.
- Liczymy, że po modyfikacjach ruch na naszej stronie jeszcze się zwiększy - deklaruje. Zgodnie z życzeniami Internautów nowy serwis dostarcza precyzyjnej, aktualnej informacji na temat Towarzystwa i zachodzących w nim zmian. W nowym serwisie znajdują się m.in. informacje dotyczące akcjonariuszy spółki, jej historii, składu zarządu, wyników finansowych. Internauci znajdą także informacje o bieżących wydarzeniach.
Poza funkcją typowo informacyjną zadaniem nowego serwisu jest ułatwienie kontaktu z towarzystwem - Internauci znajdą w nim kontakt do osób odpowiedzialnych za działalność operacyjną w Centrali Spółki, dokładne dane o lokalizacji oddziałów wraz z mapkami i opisem dojazdu - wylicza dyrektor Furmanek. - Dzięki udostępnieniu specjalnego formularza Internauci mogą także wysłać zapytanie do pracownika merytorycznego Centrali (i otrzymać tą drogą odpowiedź) lub skontaktować się z agentem Nordea Ubezpieczenia - wyjaśnia.
Zmianie uległ także sposób prezentacji oferty ubezpieczeniowej. Poza nowymi opisami na stronach poświęconym produktom ubezpieczeniowym znalazły się pełne wersje Ogólnych Warunków, które wkrótce uzupełnione zostaną o kalkulatory składki. Kolejnym krokiem będzie uruchomienie sklepiku internetowego, w którym dostępne będą podstawowe produkty znajdujące się w ofercie Nordea Ubezpieczenia. - W najbliższym czasie www.nordeaubezpieczenia.pl stanie się serwisem w pełni interaktywnym umożliwiającym zakup ubezpieczenia oraz zgłoszenie szkody - podsumowuje Dyrektor Furmanek.