Nowa strona internetowa Nordea Ubezpieczenia

Towarzystwo ubezpieczeń majątkowych Nordea Ubezpieczenia uruchomiło nowy serwis internetowy. Koncepcja witryny jest autorskim rozwinięciem linii graficznej obowiązującej w całej Grupie Nordea. Zmianie uległ wygląd, nawigacja oraz zawartość stron.

Towarzystwo ubezpieczeń majątkowych Nordea Ubezpieczenia uruchomiło nowy serwis internetowy. Koncepcja witryny jest autorskim rozwinięciem linii graficznej obowiązującej w całej Grupie Nordea. Zmianie uległ wygląd, nawigacja oraz zawartość stron.

Przebudowa serwisu jest częścią zmiany wizerunku Nordea Ubezpieczenia - pozycjonowaniem Towarzystwa jako nowoczesnej instytucji finansowej. Nowy serwis opracowany i wykonany został we współpracy z sopocką Blue Media, jedną z nielicznych polskich spółek wyróżnionych przez renomowaną firmę konsultingową Deloitte & Touche w rankingu "Fast 50 2002".

- Internet jest jednym z filarów naszej komunikacji z rynkiem - stronę główną www.nordeaubezpieczenia.pl odwiedza w ciągu miesiąca kilka tysięcy użytkowników. Nowy projekt wykorzystuje ich uwagi oraz wewnętrzne badania jakościowe - mówi Michał Furmanek, dyrektor marketingu Nordea Ubezpieczenia.

Reklama

- Liczymy, że po modyfikacjach ruch na naszej stronie jeszcze się zwiększy - deklaruje. Zgodnie z życzeniami Internautów nowy serwis dostarcza precyzyjnej, aktualnej informacji na temat Towarzystwa i zachodzących w nim zmian. W nowym serwisie znajdują się m.in. informacje dotyczące akcjonariuszy spółki, jej historii, składu zarządu, wyników finansowych. Internauci znajdą także informacje o bieżących wydarzeniach.

Poza funkcją typowo informacyjną zadaniem nowego serwisu jest ułatwienie kontaktu z towarzystwem - Internauci znajdą w nim kontakt do osób odpowiedzialnych za działalność operacyjną w Centrali Spółki, dokładne dane o lokalizacji oddziałów wraz z mapkami i opisem dojazdu - wylicza dyrektor Furmanek. - Dzięki udostępnieniu specjalnego formularza Internauci mogą także wysłać zapytanie do pracownika merytorycznego Centrali (i otrzymać tą drogą odpowiedź) lub skontaktować się z agentem Nordea Ubezpieczenia - wyjaśnia.

Zmianie uległ także sposób prezentacji oferty ubezpieczeniowej. Poza nowymi opisami na stronach poświęconym produktom ubezpieczeniowym znalazły się pełne wersje Ogólnych Warunków, które wkrótce uzupełnione zostaną o kalkulatory składki. Kolejnym krokiem będzie uruchomienie sklepiku internetowego, w którym dostępne będą podstawowe produkty znajdujące się w ofercie Nordea Ubezpieczenia. - W najbliższym czasie www.nordeaubezpieczenia.pl stanie się serwisem w pełni interaktywnym umożliwiającym zakup ubezpieczenia oraz zgłoszenie szkody - podsumowuje Dyrektor Furmanek.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »