Skandia: Multiportfel produktem roku ubezpieczeń na życie
MultiporftelTM oferowany przez Skandię Życie otrzymał nagrodę Złotego Pieniądza 2002 oraz tytuł Produkt Roku Ubezpieczeń na Życie. Nagrodę - statuetkę i dyplom wręczał osobiście 22 maja 2002 Andrzej Olechowski.
W kapitule konkursu - oprócz przedstawicieli wydawnictwa Migut Media zasiedli min.: Jacek Bartkiewicz (podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów), Piotr Dziewulski (prezes Stowarzyszenia Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych), Janusz Lewandowski (poseł Platformy Obywatelskiej), Krzysztof Lutostański (Wiceprezes Izby Gospodarczej Towarzystw Emerytalnych), Lesław Paga (prezes Deloitte & Touche), Jacek Socha (Przewodniczący Komisji Papierów Wartościowych i Giełd), Andrzej Topiński (Prezes Związku Banków Polskich), Jerzy Wysocki (Prezes Polskiej Izby Ubezpieczeń).
MultiporftelTM to długoterminowy program oszczędnościowo-ubezpieczeniowy, stworzony z myślą o budowaniu już teraz własnej niezależności finansowej. Jest to ubezpieczenie na życie, o bardzo przejrzystych zasadach funkcjonowania i wręcz transparentnej strukturze kosztów, w którym dominującą częścią jest część inwestycyjna, wyraźnie oddzielona od ochronnej. Multiportfel Komfort pozwala klientowi aktywnie zarządzać własnymi środkami oraz dopasować strategię do jego rzeczywistych potrzeb. W części inwestycyjnej zebrane składki są inwestowane w jednostki różnych renomowanych otwartych funduszy inwestycyjnych (w tej chwili 26), dając ochronę prawną i podatkową świadczenia ubezpieczeniowego. Są to najlepsze fundusze inwestycyjne, należące do renomowanych TFI w różnych klasach - papierów dłużnych, pieniężnych, zrównoważone i akcyjne. Indywidualny portfel ma codzienną wycenę, a jego efektywność i skład można zawsze sprawdzić w internetowym "Multiportfelu Online" oraz na bieżąco dokonać korekty strategii inwestycyjnej. Zmiana składu portfela funduszy w trakcie trwania polisy jest bezpłatna i nie narusza warunków umowy.
Ogłoszony konkurs o nagrodę Złotego Pieniądza 2002 był organizowany przez miesięcznik Twój pieniądz po raz pierwszy. Konkurs ma na celu popularyzację najciekawszych produktów i rozwiązań na rynku usług finansowych, najlepszych kampanii promujących je, a także ludzi, którzy przyczynili się do propagowania myślenia ekonomicznego i rozwoju rynku usług finansowych w Polsce. Konkurs trwał przez cały 2001 rok. We wszystkich wydaniach miesięcznika Twój pieniądz - w rankingach, zestawieniach, analizach i omówieniach - poszukiwani byli kandydaci do nagród Złotego pieniądza.