Sprawdź stan konta przez telefon

Od 1 grudnia 2002 klienci oddzialow stacjonarnych Nordea moga uzyskiwac informacje o stanie konta oraz wplywach i wydatkach z rachunku w telefonicznym Centrum Obslugi Klienta (COK).

Od 1 grudnia 2002 klienci oddzialow stacjonarnych Nordea moga uzyskiwac informacje o stanie konta oraz wplywach i wydatkach z rachunku w telefonicznym Centrum Obslugi Klienta (COK).

Aby skontaktowac sie z konsultantem COK nalezy zadzwonic pod numer 0 801 Nordea (0 801 667 332) lub +48 (prefiks) 58 3 000 000, a nastepnie wybrac 1 i 0. Po polaczeniu konsultant poprosi o podanie numeru rachunku oraz zada kilka pytan, aby potwierdzic tozsamosc klienta. Jednym z elementow bezpieczenstwa jest haslo, ktore umozliwia klientowi dostep do informacji o stanie konta i obrotach na rachunkach.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kont | konta | telefon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »