Stawka na Internet

Największa grupa bankowa w Skandynawii planuje zwiększyć do końca bieżącego roku liczbę swoich internetowych klientów do 3,3 mln, aby w ten sposób dalej obniżać koszty funkcjonowania banku.

Największa grupa bankowa w Skandynawii planuje zwiększyć do końca bieżącego roku liczbę swoich internetowych klientów do 3,3 mln, aby w ten sposób dalej obniżać koszty funkcjonowania banku.

Nordea posiada w tej chwili trzy mln klientów korzystających z bankowości elektronicznej - była jedną z pierwszych instytucji oferujących swoim klientom ten kanał dostępu do swoich usług finansowych. Podobnym wynikiem do osiągniętego przez Skandynawów mogą pochwalić się amerykańskie banki - Bank of America i Wells Fargo. W tej chwili liczba miesięcznych logowań wynosi prawie dziewięć mln, a liczba dokonywanych transakcji przekracza dziesięć mln. Mimo spadku zainteresowania usługami bankowymi oferowanymi za pośrednictwem telefonii komórkowej, Nordea ma około 100 tys. takich klientów w krajach skandynawskich, republikach nadbałtyckich oraz w Polsce.

Reklama

Nordea Bank Polska umożliwiła właśnie swoim klientom, którzy mają uaktywniony dostęp elektroniczny do konta, uzyskanie limitu kredytowego przez Internet. Chcąc w ten właśnie sposób dokonać tej operacji należy po zalogowaniu się do systemu Solo wypełnić wniosek o jego przyznanie. Maksymalna kwota kredytu dla posiadaczy Konta Nordea wynosi 10 tys. zł, a dla Konta Nordea VIP - 20 tys. zł Oprocentowanie kredytu wynosi 17 proc.w skali roku.

Nordea Bank Polska posiada obecnie 21 placówek, głównie w Polsce Północnej. W ubiegłym roku uruchomione zostały nowe placówki w największych miastach naszego kraju, czyli w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, a także w Szczecinie.

Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: bank | konta | internet | stawka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »