"Kolejne sklepy internetowe przyłączają się do akcji, podczas której będą oferować klientom produkty bez doliczania kosztów dostawy. Na bieżąco aktualizowana lista e-sklepów znajduje się na oficjalnej stronie akcji (dziendarmowejdostawy.pl)" - informują organizatorzy akcji.
Zakupy przez Internet cieszą się coraz większą popularnością. Jak wynika z danych firmy badawczej PMR w Polsce działa już ponad 13 tysięcy e-sklepów, a wartość ich sprzedaży w 2015 roku wyniosła 15,7 mld zł. W Polsce 5 proc. sprzedaży detalicznej stanowi sprzedaż przez internet.
Dzień Darmowej Dostawy (DDD) to organizowane po raz szósty ogólnopolskie święto internetowych zakupów. Cieszy się ono coraz większą popularnością zarówno wśród klientów, jak i sklepów internetowych.
- Podczas pierwszej edycji darmową dostawę zaoferowało około 1000 sklepów, w zeszłym roku było ich już 2550. Zainteresowanie akcją jest coraz większe. Wiemy także, że konsumenci czekają na ten dzień, bo doceniają, że w jednym miejscu znajdą szeroką ofertę produktów i w dodatku bez kosztów dostawy. To dobra okazja by zaoszczędzić zarówno pieniądze, jak i czas - mówi Krzysztof Bartnik, inicjator i pomysłodawca DDD.
Celem dnia darmowej dostawy jest popularyzacja zakupów internetowych w Polsce, a także przekonanie klientów, że jest to wygodne i bezpieczne. Dla sklepów DDD to przede wszystkim szansa na pozyskanie nowych klientów oraz zachęcenie dotychczasowych do ponownych zakupów.