Reklama

Zalando będzie tworzyć aplikacje do skanowania ciała, które pomogą klientom przymierzać ubrania

Zalando chce rozwiązać kluczowy problem branży modowej, jakim jest dopasowanie ubrań, kupowanych przez internet. Jak podały serwis wiadomoscihandlowe.pl. koncern kupuje firmę Fision, która tworzy aplikacje do skanowania ciała.

Zalando chce rozwiązać kluczowy problem branży modowej, jakim jest dopasowanie ubrań, kupowanych przez internet. Platforma wzmacnia swoje zaplecze technologiczne  i jednocześnie kładzie fundament pod swoje centrum technologiczne w Zurychu.

Reklama

Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestylowa, dokonała dzisiaj kolejnej strategicznej inwestycji w poprawę doświadczeń swoich klientów, przejmując szwajcarskiego dostawcę oprogramowania, firmę Fision.

Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii wizji komputerowej, innowacyjna aplikacja do skanowania ciała i wirtualna przymierzalnia od Fision pomogą klientom w łatwy sposób zobaczyć, jak ubranie będzie na nich leżeć.

Zdaniem przedstawicieli firmy Zalando, rozwiązanie tak bardzo osobistego, ale powszechnego problemu związanego z rozmiarem i dopasowaniem stwarza ogromny potencjał do przekształcenia modowego handlu elektronicznego z korzyścią zarówno dla klientów, jak i marek.

Klienci będą mogli generować precyzyjne wymiary ciała, które mogą wykorzystać, aby otrzymać jeszcze dokładniejsze porady dotyczące rozmiaru i kupić ubrania, o których wiedzą, że będą pasować. Marki po raz pierwszy mogą lepiej zrozumieć, jak dobrze ich asortyment odpowiada rozmiarom i potrzebom docelowej grupy odbiorców, co w dłuższej perspektywie pozwoli im produkować lepiej dopasowaną odzież.

Jak podkreślają władze firmy, przejęcie Fision jest częścią stałego zaangażowania Zalando w ciągłe inwestowanie w najnowocześniejsze technologie (cutting edge technology) ukierunkowane na rozwiązywanie najpilniejszych problemów klientów, m.in. w obszarze modowym.

- Będziemy nadal inwestować we wzmacnianie możliwości technologicznych Zalando aby popchnąć nas na naszą drogę, aby stać się punktem wyjścia dla milionów klientów modowych w całej Europie - mówi Jim Freeman, dyrektor ds. technologii i członek zarządu Zalando SE.

Dowiedz się więcej na temat: e-handel | zakupy internetowe | zalando | moda | ubrania

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »