Biedronka zapowiada kolejną odsłonę słynnej akcji. Pojawi się nowy gang, znamy możliwe nazwy
Biedronka szykuje dla swoich klientów kolejną odsłonę popularnej akcji marketingowej. Nowe pluszaki mają pojawić się w sklepach jeszcze w te wakacje. Sieć wybrała już potencjalne nazwy dla gangu i zastrzegła je w Urzędzie Patentowym. Kto będzie następcą świeżaków, słodziaków i innych?
Od ośmiu lat w sklepach Biedronka na kilka dni przed końcem wakacji pojawia się nowa akcja marketingowa. Za zakupy otrzymać można naklejki, a później wymieniać je na maskotki i książki.
Były już świeżaki, słodziaki, fajniaki, a wcześniej także swojaki, bystrzaki i mocniaki. A jak będzie nazywać się nowa ekipa pluszaków w Biedronce? Portal wiadomoscihandlowe.pl donosi, że właściciel sieci Biedronki zgłosił w połowie czerwca w Urzędzie Patentowym Rzeczypospolitej Polskiej kilka nazw, które mogą być wykorzystane tym razem w kampanii.
Pierwotnie chodziło tylko o nazwę Gang Produkciaków, ale od Urzędu trafiły jeszcze dwie propozycje: Gang Planeciaków i Gang Fantastyczniaków. Spółka miała już w maju br. wykupić strony internetowe odpowiadające wszystkim tym nazwom.
W ubiegłym roku Gang Mocniaków pojawił się w sklepach Biedronka 28 sierpnia i także został wybrany spośród wielu propozycji. Na finiszu zrezygnowano z nazw Gang Spryciaków i Gang Cudaków.
Maskotkowe kampanie lojalnościowe pojawiają się w Biedronce od 2016 roku. Ubiegłoroczna ekipa Gangu Mocniaków była wyjątkowo popularna. Sieć rozdała wówczas ponad 3 miliony maskotek i ok. 1,5 miliona książek w kampanii, która kończyła się w grudniu ubiegłego roku. W 2024 roku nowe maskotki pojawia się w sklepach Biedronka także w drugiej połowie sierpnia. Sieć nie podaje jeszcze konkretnej daty.
W ubiegłym roku otrzymanie maskotki uzależnione było do zebrania 60 naklejek. Te klienci Biedronki mogli odebrać za zakupy o wartości minimum 69 zł, ale także np. za dodanie do koszyka warzywa lub owocu. Sieć przyznawała dodatkowe punkty także np. za zakupy z kartą lub aplikacją. Maskotki były dostępne także w regularnej sprzedaży. Pluszaki kosztowały wówczas 49,99 zł.
Zanim do sklepów trafią maskotki i książki związane z nową kampanią, Biedronka stawia na sprawdzone już wyprzedaże. Przy niektórych sklepach pojawiają się namioty wyprzedażowe, gdzie można będzie nabyć przecenione gadżety elektroniczne, ubrania i książki.
- Przed 73 sklepami w całej Polsce stanęły namioty wyprzedażowe, w których klienci mogą znaleźć szeroki wybór pełnowartościowych produktów przemysłowych, m.in. takie jak tekstylia, sprzęt AGD, obuwie, narzędzia ręczne, zabawki, akcesoria kuchenne, pościele, kołdry czy poduszki objęte 50 proc. rabatem - mówi w rozmowie z Business Insiderem Jacek Regimowicz, kierownik operacji i sprzedaży w sieci Biedronka.
Obok namiotów przy 52 sklepach Biedronka staną także naczepy wyprzedażowe. Sieć wskazuje, że ma to zapewnić jej klientom szerszy dostęp do artykułów niespożywczych i tekstyliów.