Nadchodzi druga rewolucja?

Nowoczesna Firma wraz z firmą badawczą Gemius S.A. przystąpiły do realizacji projektu @rewoluja biznesu. Ma ona odpowiedzieć na pytanie - jak skutecznie wykorzystać siłę i potencjał internetu.

Projekt "@rewolucja biznesu" ma na celu promowanie funkcjonowania organizacji i jej modeli biznesowych z udziałem internetu w ujęciu strategicznym, a nie narzędziowym. Firmy, które traktują internet wyłącznie narzędziowo są skazane na zejście na margines.

W wielu branżach błyskawicznie powstają organizacje, które zbudowały zupełnie nowe strategie, oparte o internet i systematycznie wypierają z rynku firmy o ugruntowanej pozycji. Nie pozwól by i Ciebie to spotkało.

Projekt jest realizowany w ramach "Obserwatorium Zarządzania", a w jego skład wchodzi:

Reklama

badanie - zebranie bazy informacyjnej na potrzeby projektu w panelu B2B lub B2C, najczęściej realizowane specjalnie na potrzeby przedsięwzięcia, raport - jako narzędzie dla firm, wykorzystywane do przygotowania strategii biznesowej, zestaw wiarygodnych danych, faktycznych trendów i rekomendacji, na podstawie których można planować przyszłe posunięcia, konferencja - miejsce spotkania profesjonalistów, udział gości specjalnych - ekspertów i praktyków, prezentacja najciekawszych wyników z badania oraz blok "najlepsze praktyki", prezentujący przypadki tych, którzy osiągnęli sukces.

Każdorazowo do udziału w projekcie zapraszana jest grupa ekspertów, która poprzez swój wkład merytoryczny na każdym etapie zwiększa jego wiarygodność i kompletność stworzonej wiedzy.

Bieżący monitoring aktualnych danych i wiedza wynikająca z wieloletniego doświadczenia firmy badawczej GEMIUS S.A. w zakresie badań internetu, jak również przeprowadzone specjalnie na potrzeby projektu badania, pozwolą zaprezentować stan obecny i nadchodzące zmiany w dziedzinie wykorzystania Internetu w biznesie.

Zebrana wiedza jest unikatowa. Po raz pierwszy Polsce, tak duża ilość informacji na temat internetu została przygotowana dla menedżerów pod katem tworzenia strategii biznesowych i sprzedaży. Aktualne dane z nowych edycji badań Gemiusa pozwalają na tworzenie trendów i są swoistą ich premierę na rynku. Prognozują one znaczące zmiany zachodzące w prowadzeniu biznesu oraz rozwoju sprzedaży w ciągu najbliższych lat. Najważniejszym wnioskiem jest jednak to, że zmiany są nieodwracalne i parafrazując słynne powiedzenie można powiedzieć "stwórz strategię on-line lub zgiń".

Dla kogo?

Grupę docelową projektu stanowią decydenci wyższego i średniego szczebla, którzy ponoszą odpowiedzialność za biznesowe wyniki przedsiębiorstw, pracujący na poziomie Zarządu, Sprzedaży czy Marketingu oraz środowisko profesjonalistów związanych z wykorzystaniem internetu do celów biznesowych.

Warto przyjrzeć się bliżej firmom, strategom sprzedaży, którzy zbudowali szeroką grupę klientów on-line i tym samym skutecznie odgrodzili się od konkurentów "niewidzialnym drutem kolczastym".

Zapraszamy również do zapoznania się z programem konferencji:

http://www.obserwatorium.nf.pl/rewolucja/program.htm

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: rewolucja | Gemius | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »