Nadchodzi druga rewolucja?
Nowoczesna Firma wraz z firmą badawczą Gemius S.A. przystąpiły do realizacji projektu @rewoluja biznesu. Ma ona odpowiedzieć na pytanie - jak skutecznie wykorzystać siłę i potencjał internetu.
Projekt "@rewolucja biznesu" ma na celu promowanie funkcjonowania organizacji i jej modeli biznesowych z udziałem internetu w ujęciu strategicznym, a nie narzędziowym. Firmy, które traktują internet wyłącznie narzędziowo są skazane na zejście na margines.
W wielu branżach błyskawicznie powstają organizacje, które zbudowały zupełnie nowe strategie, oparte o internet i systematycznie wypierają z rynku firmy o ugruntowanej pozycji. Nie pozwól by i Ciebie to spotkało.
Projekt jest realizowany w ramach "Obserwatorium Zarządzania", a w jego skład wchodzi:
badanie - zebranie bazy informacyjnej na potrzeby projektu w panelu B2B lub B2C, najczęściej realizowane specjalnie na potrzeby przedsięwzięcia, raport - jako narzędzie dla firm, wykorzystywane do przygotowania strategii biznesowej, zestaw wiarygodnych danych, faktycznych trendów i rekomendacji, na podstawie których można planować przyszłe posunięcia, konferencja - miejsce spotkania profesjonalistów, udział gości specjalnych - ekspertów i praktyków, prezentacja najciekawszych wyników z badania oraz blok "najlepsze praktyki", prezentujący przypadki tych, którzy osiągnęli sukces.
Każdorazowo do udziału w projekcie zapraszana jest grupa ekspertów, która poprzez swój wkład merytoryczny na każdym etapie zwiększa jego wiarygodność i kompletność stworzonej wiedzy.
Bieżący monitoring aktualnych danych i wiedza wynikająca z wieloletniego doświadczenia firmy badawczej GEMIUS S.A. w zakresie badań internetu, jak również przeprowadzone specjalnie na potrzeby projektu badania, pozwolą zaprezentować stan obecny i nadchodzące zmiany w dziedzinie wykorzystania Internetu w biznesie.
Zebrana wiedza jest unikatowa. Po raz pierwszy Polsce, tak duża ilość informacji na temat internetu została przygotowana dla menedżerów pod katem tworzenia strategii biznesowych i sprzedaży. Aktualne dane z nowych edycji badań Gemiusa pozwalają na tworzenie trendów i są swoistą ich premierę na rynku. Prognozują one znaczące zmiany zachodzące w prowadzeniu biznesu oraz rozwoju sprzedaży w ciągu najbliższych lat. Najważniejszym wnioskiem jest jednak to, że zmiany są nieodwracalne i parafrazując słynne powiedzenie można powiedzieć "stwórz strategię on-line lub zgiń".
Dla kogo?
Grupę docelową projektu stanowią decydenci wyższego i średniego szczebla, którzy ponoszą odpowiedzialność za biznesowe wyniki przedsiębiorstw, pracujący na poziomie Zarządu, Sprzedaży czy Marketingu oraz środowisko profesjonalistów związanych z wykorzystaniem internetu do celów biznesowych.
Warto przyjrzeć się bliżej firmom, strategom sprzedaży, którzy zbudowali szeroką grupę klientów on-line i tym samym skutecznie odgrodzili się od konkurentów "niewidzialnym drutem kolczastym".
Zapraszamy również do zapoznania się z programem konferencji:
http://www.obserwatorium.nf.pl/rewolucja/program.htm