Produkt Roku Polska ponownie nagrodzi najlepsze produkty z branży FMCG!
Na początku 2015 roku nastąpi XI już finał projektu marketingowego "Produkt Roku. Wybór Konsumentów". Po raz kolejny zostaną ogłoszone najlepsze produkty z branży FMCG, które pojawiły się na rynku polskim na przestrzeni ostatniego roku.
Koncepcja Produktu Roku powstała prawie 30 lat temu we Francji i od tamtej pory firma sukcesywnie rozszerza swoją działalność na całym świecie. Do 2016 roku w projekcie ma uczestniczyć prawie 50 państw, w tym kraje azjatyckie i Ameryka Południowa.
Funkcjonowanie projektu opiera się na wielkim badaniu marketingowym, w którym pięć tysięcy konsumentów wybiera najlepsze nowe bądź istotnie zmodyfikowane produkty z szeroko pojętej branży FMCG. Produktami Roku zostają te, które pod względem atrakcyjności i zadowolenia z użytkowania są najlepiej oceniane przez Polaków. Badanie pozwala zweryfikować rzeczywistą opinię konsumenta na temat danego produktu i uzyskać wiedzę na temat jego preferencji, również względem konkurencyjnych produktów.
Zwycięzcy tegorocznej edycji będą korzystać z przyznanego wyróżnienia przez cały rok. Znak "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" może być implementowany w całym spectrum komunikacji marketingowej, reklamowej i w ramach działań PR. Pozwala to na zbudowanie skutecznej strategii skierowanej do konsumenta i jednocześnie umożliwia wiarygodne promowanie produktu jako innowacyjnego i najlepszego w swojej kategorii. Czerwone logo to znak jakości i gwarancja zadowolenia z użytkowanego produktu, potwierdzona przez tysiące konsumentów na całym świecie.
Wybrane produkty otrzymują rozbudowane wsparcie marketingowe w postaci dedykowanych artykułów w prasie kobiecej i na największych portalach internetowych. Specjalne wyróżniki przy półce sklepowej, tzw. shelf stopery, które Produkt Roku Polska oferuje w ramach licencji, to z kolei solidne wsparcie sprzedażowe. To niewątpliwe ułatwienie w codziennych zakupach i pomoc dla konsumenta, zagubionego w gąszczu nowych produktów.
Projekt "Produkt Roku. Wybór Konsumentów" to międzynarodowa marka i co za tym idzie - duża rozpoznawalność. Dzięki spójnej komunikacji konsumenci na całym świecie, niezależnie od kraju w jakim się znajdują, są w stanie zidentyfikować znak z produktem najlepszym w danej kategorii. Wybierając produkt certyfikowany znakiem Produkt Roku wybierasz jakość!
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze