Jak Polska sprzeda się w Berlinie?

Przedstawiciele branży turystycznej z całego świata zjeżdżają do Berlina na 46. Międzynarodowe Targi Turystyczne (7-11 marca). Udział w imprezie zapowiedziało ponad 10 tys. wystawców ze 187 krajów. Na targach nie zabraknie polskiego pawilonu. W tym roku będzie on nawiązywać do zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej. Podłogę przykryje piłkarska murawa, a odwiedzający będą mogli odbyć wirtualną podróż po miastach gospodarzach Euro 2012. Najciekawsze atrakcje turystyczne Polski reklamować będzie łącznie ponad 100 wystawców. Krajem partnerskim tegorocznych targów jest Egipt. Bardzo mocno reprezentowane są państwa azjatyckie jak Chiny, Mongolia, Kambodża czy Wietnam.

AFP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »