Abpol Company Polska S.A. odnotowuje kolejny dobry kwartał

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia tego roku, osiągnęła w trzecim kwartale zysk netto na poziomie 113 tys. zł, a jej przychody wyniosły w tym okresie 1.371 tys. zł.

Abpol Company Polska S.A., Spółka zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, która jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia tego roku, osiągnęła w trzecim kwartale zysk netto na poziomie 113 tys. zł, a jej przychody wyniosły w tym okresie 1.371 tys. zł.

W pierwszych trzech kwartałach 2013 r. Spółka wypracowała zysk na sprzedaży na poziomie blisko 398 tys. zł, co oznacza ponad 10% dynamikę wzrostu w odniesieniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, w którym wyniósł on 351 tys. zł. Narastająco, przychody netto ze sprzedaży Abpolu wyniosły w tym roku 4.336 tys. zł.

Kolejny kwartał z dodatnim wynikiem finansowym pokazuje, że Spółka jest w stanie utrzymywać swoją sprzedaż na dość stabilnym i zadowalającym poziomie oraz wypracowywać dodatnią rentowność na każdym poziomie wyniku finansowego. Abpol koncentruje się obecnie na rozwoju nowych marek, m.in. prezerwatyw You&Me oraz plastrów opatrunkowych QuickPlastR, budując kolejne kanały dystrybucji tych produktów.

Reklama

"Wynik finansowy za trzeci kwartał był dla Spółki bardzo ważny. Podjęte działania, mające na celu zwiększenie zysku oraz ograniczenie kosztów, przynoszą rezultaty. Spółka chce utrzymać dotychczasową politykę, a pozyskane środki przeznaczyć na rozwój obecności nowych produktów w kolejnych sieciach handlowych." - komentuje Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

Trzeci kwartał tego okresu był pierwszym pełnym okresem, w którym Abpol prowadził sprzedaż prezerwatyw własnej marki You&Me. W lipcu Spółka rozpoczęła ich dystrybucję poprzez sieć Eurocash/KDWT - jednego z największych dystrybutorów produktów FMCG w Polsce. Z kolei w sierpniu Abpol rozszerzył swój asortyment produktów w sieci dystrybucyjnej Polskiego Tytoniu o prezerwatywy You&Me. Dzięki temu już we wrześniu udało się rozpocząć ich sprzedaż w ogólnopolskiej sieci handlowej Inmedio/Relay.

"Sprzedaż nowych produktów rozwija się zgodnie z planem. Podstawowy cel, jaki Spółka postawiła sobie na ten rok - wprowadzenie produktów do wszystkich dotychczasowych dystrybutorów, został praktycznie zrealizowany. W tej chwili trwają negocjacje z sieciami handlowymi i pierwsze ich efekty będą widoczne już wkrótce." - dodaje Olgierd Wejner.

"Najważniejszym faktem jest to, że nowe produkty cieszą się zainteresowaniem konsumentów. W dwa miesiące po wprowadzeniu ich do sieci Inmedio/Relay osiągnęły już ponad 15% sprzedaży w całej kategorii, rywalizując skutecznie z liderem rynku." - podsumowuje Wejner.

Opr. MZB

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »