Abpol Company Polska SA wchodzi do indeksu NCIndex30

Abpol Company Polska SA, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, została włączona w skład portfela indeksu NCIndex30. Emitent rozpocznie notowanie w tym indeksie od sesji giełdowej w dniu 22. czerwca br.

Abpol Company Polska SA, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, została włączona w skład portfela indeksu NCIndex30. Emitent rozpocznie notowanie w tym indeksie od sesji giełdowej w dniu 22. czerwca br.

NCIndex30 jest indeksem trzydziestu najbardziej płynnych spółek z rynku NewConnect. Wejście do tego grona jest dla Abpolu bardzo dużym wyróżnieniem oraz świadczy o tym, że jego strategia rozwoju, również w odniesieniu do obecności na rynku kapitałowym, zaczyna przynosić oczekiwane efekty. Udział Abpolu w indeksie NCIndex30 będzie wynosił 0,83 proc.

- Spółka prowadzi bardzo aktywne działania komunikacyjne. Staramy się informować o wszystkich istotnych działaniach i zdarzeniach. Jednocześnie sama działalność spółki, dzięki odpowiedniemu doborowi asortymentu oraz szybkiemu jego wprowadzaniu do sprzedaży, prowadzi do dużego zainteresowania ze strony inwestorów, co z pewnością wpływa na wysoką płynność obrotu naszymi akcjami - stwierdza Olgierd Wejner, dyrektor generalny spółki Abpol Company Polska SA.

Reklama

Abpol w I kw. 2015 r. wypracował 82 tys. zł zysku netto przy przychodach wynoszących 1103 tys. zł. Rok wcześniej zysk netto spółki był równy 49 tys. zł, a sprzedaż ukształtowała się na poziomie 1165 tys. zł. Niewielkiemu spadkowi przychodów w ujęciu rdr towarzyszył istotny wzrost marż, który umożliwił emitentowi zwiększenie zysku netto o ponad 60 proc. W minionym kwartale spółka aktywnie rozszerzała grupę współpracujących z nią sieci handlowych.

- W I kwartale tego roku aktywnie budowaliśmy sprzedaż produktów, wprowadzając je do kolejnych odbiorców oraz rozszerzając już obecny u nich asortyment. Na kolejne kwartały zarząd planuje kontynuację prowadzonych działań. Celem spółki jest dalsze maksymalizowanie obecności swoich produktów w sieciach detalicznych i budowa dystrybucji - dodaje Wejner.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Abpol Company Polska S.A. | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »