Reklama

Apolonia Medical S.A. - połączenie innowacyjnej technologii z luksusowym designem

Około 1,3 mln zł z prywatnej emisji chce pozyskać bydgoska Apolonia Medical S.A., producent wysokiej klasy wyposażenia i umeblowania medycznego. Fundusze pozyskane na giełdzie spółka przeznaczy na inwestycję w aktywa produkcyjne. Pozostałe środki posłużą do rozpropagowania wiedzy o innowacyjnym produkcie wśród jego odbiorców w kraju i za granicą.

Apolonia może być idealnym przykładem, jak młodzi i pomysłowi Polacy mogą zrealizować swoje aspiracje, wykorzystując do tego jedynie swoją ciężką pracę, drobne kieszonkowe od babci i zdobytą wiedzę niszową. Dzisiaj, po kilku latach przymiarek i prób, oraz po dwóch latach funkcjonowania jako spółka, właściciele Apolonii wybierają się na giełdę, a ich produkty spotykają się z entuzjastycznym przyjęciem zarówno ze strony lekarzy specjalistów, jak i pacjentów.

Charakterystyczne cechy oferty Apolonii to zastosowanie innowacyjnych na skalę globalną produktów w technologii wytwarzania, niespotykana funkcjonalność oraz nowatorski, interesujący design. Nic więc dziwnego, iż asystory czy zabudowy Apolonii cieszą się zainteresowaniem prywatnych gabinetów lekarskich w Polsce i na świecie. Spółka prowadziła dotąd jedynie testową sprzedaż projektowanej linii katalogowej, ale i tak skuteczną. Obecnie spółka oczekuje kolejnego już zamówienia z Dubaju, planuje ekspansję w Norwegii i Szwecji.

Reklama

W tym roku spółka rozpoczęła także sprzedaż wyposażenia do szpitali. Pod marką Apolonia Medical S.A. znaleźć można kompleksowe wyposażenie oddziałów szpitalnych, zaczynając od gabinetów zabiegowych, kończąc na wyposażeniu do sal pacjentów. Produkcja ta będzie bardziej seryjna niż dotychczasowa, ale przede wszystkim wiąże się każdorazowo ze skokowym wzrostem przychodów i zysku.

Według analityków, Apolonia Medical S.A. jest "skazana na sukces". Powód? Rynek usług stomatologicznych jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów usług medycznych. Od kilku lat wydatki Polaków na usługi stomatologiczne stale wzrastają. W ubiegłym roku przeciętnie w gabinecie dentystycznym wydaliśmy ponad 130 zł, chociaż jeszcze cztery lata temu było to zaledwie 30 zł. Jak wynika z danych GUS w Polsce działa ponad 4 tys. gabinetów stomatologicznych. Z raportu przygotowanego przez firmę PMR roczna wartość sprzętu rynku medycznego wynosi ok. 4 mld zł. Jak szacują analitycy firmy wzrost rynku w najbliższych latach wyniesie kilkanaście procent i w tym roku osiągnie wartość 6 mld zł.

Przez ostatnie dwa lata firma skupiła się głównie na tworzeniu i weryfikacji katalogu produktów. W ubiegłym roku, tylko w trakcie testowej sprzedaży, spółka osiągnęła przychód w wysokości 422 tys. zł.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »