Bloober Team S.A. wyznacza nowe standardy komunikacji giełdowej

W piątek, 25 lipca br., odbył się dzień otwarty w spółce Bloober Team S.A. Zarząd zaprosił akcjonariuszy do siedziby w Krakowie, gdzie zaprezentowano nowe produkcje, a goście mogli sprawdzić je osobiście jako pierwsi na świecie. Mieli również okazję zapoznać się z zespołem tworzącym gry, a zarząd otwarcie odpowiadał na wszystkie pytania inwestorów.

W piątek, 25 lipca br., odbył się dzień otwarty w spółce Bloober Team S.A. Zarząd zaprosił akcjonariuszy do siedziby w Krakowie, gdzie zaprezentowano nowe produkcje, a goście mogli sprawdzić je osobiście jako pierwsi na świecie. Mieli również okazję zapoznać się z zespołem tworzącym gry, a zarząd otwarcie odpowiadał na wszystkie pytania inwestorów.

W ten sposób Bloober Team S.A. chce wyznaczyć nowe standardy jakości w komunikacji z inwestorami, zapowiedziane uprzednio w raporcie kwartalnym. Podczas prezentacji Piotr Babieno, prezes zarządu Bloober Team S.A. omówił plany Grupy Kapitałowej związane z wprowadzeniem do sprzedaży gier "Basement Brawl", "Scopophobia", a także gry "Blind'n'Bluff" spółki zależnej - iFun4all. W organizację spotkania zaangażowany był cały zespół, począwszy od zarządu, przez marketing, po project managerów, dzięki czemu uczestnicy otrzymywali wyczerpujące odpowiedzi nawet na najbardziej niewygodne pytania.

Reklama

- Wierzymy, że taka postawa i całkowita otwartość w stosunku do akcjonariuszy spółki sprawi, że nasz akcjonariat będzie nie tylko pasywnym uczestnikiem rynku, ale także pełnowymiarowym partnerem mającym realny wpływ na działania spółki - mówi Piotr Babieno, - Pierwsze kontakty po spotkaniu całkowicie potwierdzają nasze założenia - dodaje.

Opinie, które pojawiły się po dniu otwartym były zgodne. Długoterminowe plany spółki zakładające stanie się jednym z największych deweloperów gier komputerowych w Polsce oraz bycie rozpoznawalną światową marką w zakresie tworzenia gier w gatunku horrorów/thrillerów po przedstawieniu wszystkich planów spółki są jak najbardziej realne. Bloober Team S.A. zamierza zwiększać swoją obecność na rynkach globalnych i w tym celu otwarte zostaną biura sprzedażowe w Ameryce i w Azji. Zarząd planuje również przeniesienie notowań akcji na rynek regulowany GPW lub pozyskanie inwestora branżowego - w zależności od aktualnych potrzeb firmy.

Uczestnicy Otwartego Dnia Bloober Team S.A. mogli nie tylko posłuchać o nowych produkcjach, ale również osobiście je przetestować. Spółka zaskoczyła także inwestorów prezentacją gry "Blind'n'Bluff", która jest realizowana przed podmiot zależny - iFun4all Sp. z o.o. Zarząd uchylił też nieco rąbka tajemnicy owiewającej Medium - tytułu innowacyjnego na skalę światową, którego partnerem jest Miasto Kraków. Zarząd ujawnił, że plany związane z IP "Medium" wykraczają poza przemysł gier komputerowych.

"IP, na które postawiliśmy, są niezwykle unikalne, dzięki czemu już na tym etapie mamy bardzo duże zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych i na dobrą sprawę już w tej chwili moglibyśmy spieniężyć nasze dotychczasowe prace. Wierzymy jednak, podobnie jak uczestnicy spotkania, że podjęte przez nas kroki spowodują, że w perspektywie średnioterminowej samodzielne wydanie przez nas tych gier będzie dla spółki i jej akcjonariuszy zdecydowanie bardziej opłacalne - podsumowuje Babieno.

Bloober Team S.A. wypracował w 1 kw. br. prawie 508 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 1.423 tys. zł. W analogicznym kwartale ubiegłego roku spółka osiągnęła 36 tys. zł zysku netto, a sprzedaż wyniosła 482 tys. zł. Z kolei na poziomie skonsolidowanym tegoroczny zysk netto Grupy Kapitałowej sięgnął 505 tys. zł, podczas gdy rok temu było to 27 tys. zł. Znacząco wzrosły również przychody, z poziomu 778 tys. zł w 1 kw. 2013 r. do 1.537 tys. zł w minionym kwartale br.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bloober Team
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »