Cennikowe przychody "Gazety Wyborczej" spadły o 21,4 proc.
- Cennikowe przychody reklamowe "Gazety Wyborczej" w pierwszej połowie 2013 roku spadły o 21,4 proc. do 238,5 mln zł. Największy, bo 33,3 proc., spadek cennikowych przychodów reklamowych zanotowała "Rzeczpospolita" - wynika z danych przygotowanych przez Kantar Media dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Poniżej przedstawiamy tabelę z cennikowymi wpływami reklamowymi gazet (bez autopromocji) w I półroczu 2013 r. wg Kantar Media.
I-VI 2013 I-VI 2012 Gazeta Wyborcza 238 474 933 zł 303 232 919 zł Polska 121 853 625 zł 151 639 289 zł Fakt 88 444 882 zł 95 493 755 zł Rzeczpospolita 52 752 462 zł 79 095 780 zł Super Express 46 130 717 zł 56 795 765 zł Metro 45 091 647 zł 50 306 684 zł Dziennik Gazeta Prawna 35 279 424 zł 32 661 363 zł Nasze Miasto 16 168 458 zł 23 917 262 zł Puls Biznesu 16 149 002 zł 23 083 460 zł Gazeta Pomorska 15 626 718 zł 18 689 098 zł