Cennikowe przychody "Gazety Wyborczej" spadły o 21,4 proc.

- Cennikowe przychody reklamowe "Gazety Wyborczej" w pierwszej połowie 2013 roku spadły o 21,4 proc. do 238,5 mln zł. Największy, bo 33,3 proc., spadek cennikowych przychodów reklamowych zanotowała "Rzeczpospolita" - wynika z danych przygotowanych przez Kantar Media dla portalu Wirtualnemedia.pl.

- Cennikowe przychody reklamowe "Gazety Wyborczej" w pierwszej połowie 2013 roku spadły o 21,4 proc. do 238,5 mln zł. Największy, bo 33,3 proc., spadek cennikowych przychodów reklamowych zanotowała "Rzeczpospolita" - wynika z danych przygotowanych przez Kantar Media dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Poniżej przedstawiamy tabelę z cennikowymi wpływami reklamowymi gazet (bez autopromocji) w I półroczu 2013 r. wg Kantar Media.

Reklama
                             I-VI 2013       I-VI 2012
Gazeta Wyborcza         238 474 933 zł  303 232 919 zł
Polska                  121 853 625 zł  151 639 289 zł
Fakt                     88 444 882 zł   95 493 755 zł
Rzeczpospolita           52 752 462 zł   79 095 780 zł
Super Express            46 130 717 zł   56 795 765 zł
Metro                    45 091 647 zł   50 306 684 zł
Dziennik Gazeta Prawna   35 279 424 zł   32 661 363 zł
Nasze Miasto             16 168 458 zł   23 917 262 zł
Puls Biznesu             16 149 002 zł   23 083 460 zł
Gazeta Pomorska          15 626 718 zł   18 689 098 zł
PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Rzeczpospolita | "Rzeczpospolita | wyborczej | wyborczego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »