Comarch rozwija obecność w Ameryce Południowej i wchodzi na brazylijski rynek telekomunikacyjny
Comarch, dostawca kompletnych rozwiązań IT dla telekomunikacji, ogłosił dziś, że jego rozwiązania BSS zostały wybrane przez operatora telekomunikacyjnego ze Stanów Zjednoczonych do wsparcia uruchomienia nowych usług w Brazylii. Dzięki temu zarówno lokalne firmy telekomunikacyjne, jak i konsumenci, będą mogli korzystać z atrakcyjnych cenowo produktów VoIP. Jest to kolejny krok na drodze umacniania pozycji Comarch na rynkach południowoamerykańskich.
- Cieszymy się, że zostaliśmy wybrani na dostawcę rozwiązań IT w tym ciekawym projekcie - mówi Darius Ner, prezes amerykańskiego oddziału spółki Comarch, - Biorąc pod uwagę, że Brazylia jest bardzo silną gospodarką i jednym z najszybciej rozwijających się rynków świata, jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy wspierać uruchomienie konkurencyjnych, wysokiej jakości usług VoIP w tym kraju. Naszym portfolio rozwiązań BSS/OSS (business support systems / operations support systems) chcemy wspierać nie tylko operatorów telekomunikacyjnych działających w Brazylii, ale także w innych krajach w regionie, by umacniać nasze międzynarodowe portfolio klientów.
Uruchomienie przez amerykańskiego operatora nowego produktu wspierać będzie dedykowane rozwiązanie Comarch złożone z modułów służących do bilingu, zarządzania klientem oraz budowy portali samoobsługowych dla abonentów. Produkty te są częścią Comarch BSS Suite, kompleksowej gamy wysoce konfigurowalnych systemów IT, które umożliwiają firmom telekomunikacyjnym utrzymywać relacje z klientami oraz usprawniać bieżące działania biznesowe, jednocześnie maksymalizując ich skuteczność. Comarch BSS Suite daje operatorom korzyści w postaci dużej elastyczności oraz możliwości wdrożenia funkcjonalności potrzebnych do realizacji założonych strategii biznesowych w danym regionie geograficznym.
Modułowa struktura Comarch BSS Suite pozwala firmom telekomunikacyjnym dodawać w miarę potrzeb wybrane moduły i procesy, celem zbudowania unikatowego rozwiązania, dopasowanego do celów i strategii firmy. Zbudowana z wielu modułów platforma Comarch BSS Suite posiada jedną nadrzędną bazę danych i centralny słownik wspólny dla wszystkich systemów, co zapewnia spójność danych i zapobiega redundancji w konfiguracji.
Platforma Comarch umożliwia łatwe poszerzanie istniejących systemów o nowe funkcjonalności i ułatwia uruchamianie nowych usług (jak np. czat, wiadomości video czy telekonferencje), mediów (aplikacje mobilne) czy też dodatkowych atrakcyjnych modeli rozliczeń. Ponadto, wielofunkcyjność Comarch BSS Suite umożliwia firmom poszerzanie oferty w przyszłości, wdrożenie tej samej platformy na innych rynkach i obsługiwanie różnych modeli współpracy z partnerami.
Comarch jest dostawcą kompletnych rozwiązań IT dla telekomunikacji. Od 1993 firma wspiera operatorów na 4 kontynentach w optymalizacji kosztów, zwiększaniu efektywności i transformacjach systemów BSS/OSS. Rozwiązania Comarch są połączeniem bogatych funkcjonalności z dużymi możliwościami dopasowania ich do potrzeb klienta, uzupełnionych o szeroką gamę usług. Elastyczne podejście firmy do realizacji projektów oraz różne modele wdrażania systemów umożliwiają operatorom na całym świecie wprowadzanie inteligentnych rozwiązań sieciowych, zwiększanie satysfakcji klientów i sprawne uruchamianie nowych usług cyfrowych, takich jak cloud oraz machine-to-machine (M2M). Tą strategią Comarch zdobył zaufanie i lojalność klientów wśród których znajdują się tak uznane marki jak: Vodafone, T-Mobile, Telefónica, E-Plus, KPN and MTS.
Opr. KM
Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze